• Ik heb voor mijn story Who's afraid of the big bad wolfs? een paar rolletjes over.
    Namelijk:
    -Beste nieuwe vriendin hoofdpersonage
    -Stalkster en hopeloos verliefd op broer hoofdpersonage
    -En last but not least. De schoolbitch

    Dat komt neer op vijf rolletjes. Binnenkort als ik verder zit in het verhaal komen daar nog intressant en leuke rollen bij ;]
    Wat ik moet krijgen van jullie, profiel:
    -Rol?
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|)
    -Leeftijd (16-18)
    -Woonplaats?
    -Uiterlijk?
    -Foto?(geen scene of emo graag)
    -Karakter?
    -Goede en slechte eigenschappen?
    -Houdt van? en houdt niet van?
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo)


    Ik kies niet door de allereerste te nemen als personage, nee ik pik de beste eruit. Diegene met het beste profieltje ;]


    Alle rollen zijn bezet :)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 22:34 ]

    -Rol? stalker hopeloos verliefd op broer van hoofdpersoon
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse
    |achternaam|) Dawn Helsing
    -Leeftijd (16-18) 17
    -Woonplaats? woont in la push en forks overnacht in bos
    -Uiterlijk? blond haar met zwart draagt meestal wijde kleren en een zonnebril
    -Foto?(geen scene of emo graag) http://www.fanoftheband.com/wp-content/uploads/2008/02/avril-lavigne-1.jpg
    -Karakter? is melig is emotioneel verliest dingen is onhandig en blijft altijd vrolijk en hyper
    -Goede en slechte eigenschappen? vrolijk eet schocola houd van muziek danst en speelt gitaar is bitchy en kan moeilijk vrienden maken
    -Houdt van? en houdt niet van? dat heb ik al geschreven bij eigenschappen hoop dat het niet erg is:$
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo) ik woon daar sinds een paar dagen ik hou van muziek luisteren chocola eten computeren spioneren:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    -Rol: Beste nieuwe vriendin hoofdpersonage
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|) : Katie Josh
    -Leeftijd (16-18) : 18
    -Woonplaats?: Forks/La Push
    -Uiterlijk?: Bruin haar, Blauwe ogen, Simpele kleren, slank.
    -Foto?(geen scene of emo graag): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=120690
    -Karakter?: Eigenwijs, Heeft haar bekkie bij der, Lief voor der vrienden, Betrouwbaar, Behulpzaam
    -Goede en slechte eigenschappen?: Staat voor je klaar als je der nodig heb. En is soms wel snel jaloers.
    -Houdt van? en houdt niet van?: Houd van haar vrienden. Houd niet van liegen.
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo): Ik woon hier al 3 jaar.en ik hou heel erg van zingen en dansen.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ikke wil ^^


    info komt!

    xx


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    rol: volgeling ofzo ^^ wil het liefste nieuwe BFF zijn
    Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|): Shawti Love MacDiumbh
    -Leeftijd (16-18): 16
    -Woonplaats?: Forks
    -Uiterlijk?: schouderlang, krullendblond haar/hazelnootkleurige ogen/ volle lippen/ovaal gezicht.
    -Foto?(geen scene of emo graag): http://3.bp.blogspot.com/_k936YJKWxuM/Sh4FBNXC2wI/AAAAAAAADFU/nG2jYnjMURk/s400/The_Girl_Next_Door_Download_for_free._2jpg.png
    -Karakter?: Redelijk aardig, verlegen, stil, boekenwurm, voorzichtig, angstig.
    -Goede en slechte eigenschappen?: ze durft niet voor zichzelf uit te komen. Wanneer ze echt kwaad is komt er alles uit, al haar frustatie.
    -Houdt van? en houdt niet van?: schrijven, houdt niet van pesten. (Hoewel ze er niks van zegt)
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo):

    Ik ben Shawti Love, Ik ben een zestienjarige schrijfster. Wat ik schrijf? vanalles, gedichter, verhalen, raadsels, brieven alles. Ik woon al heel mijn leven in Forks, Mijn biolochische ouders hadden mij als baby afgestaan aan Stephanie en Roger MacDiumbh. Ze zijn als het ware mijn ouders. Ik heb nog een kleiner zusje van 6, Layla. Op school heb ik nog niet echt vrienden, de vrienden die ik heb zijn niet echt vrienden, ik verafschuw hen zelfs. Hopelijk ontmoet ik snel nieuwe mensen
    maargoed, ik kan blijven klagen en praten.

    X Shawti

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 19:38 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Beste nieuwe vriendin hoofdpersonage of Stalkster en hopeloos verliefd op broer hoofdpersonage (liefst de eerste)

    -Naam: Summer Davis
    -Leeftijd 16
    -Woonplaats: Forks
    -Uiterlijk: halflang bruine haarkleur, bruine/groene ogen
    -Foto? http://www.welikefashion.com/blog/wp-content/uploads/2009/04/mandy_moore.jpg
    -Karakter: behulpzaam, sluw, happy
    -Goede en slechte eigenschappen: goede; luister naar andere, behulpzaam, spntaan, begrijpend, betrouwbaar, sterk (emotie) slechte; sluw, praatziek, druk, eigenwijs
    -Houdt van: La Push, jongens, bossen, kettingen
    en houdt niet van: donder, oorbellen
    -Tekstje:
    Ik ben Summer Davis en ik ben 16 jaar oud ik kom uit forks, ik woon er al men hele leven dus weet van alles af wat er hier gebeurt en gebeurt is, ik heb een vader en geen zussen of broer, mijn moeder is gestorven aan verwondingen van een beest ofzo. Ik hou van het strand en de bossen en van jongens ^^ ik hou niet zo van donder en oorbellen, weet niet voor wat maar goed. ^^ Mijn hobbys zijn praten ^^ en gelukkig zijn en naar surfen!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 19:52 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    srry verkeerde

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 19:59 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    -Naam: Kia Williams
    -Leeftijd 17
    -Woonplaats? Forks baby!
    -Uiterlijk? knap meisje.
    -Foto": http://www.dosomething.org/files/ChristinaMilian.jpg
    -Karakter: Aardig,stout,stoer,
    -Goede en slechte eigenschappen? Goed:Komt altijd voor haar vrienden op, wie aan haar vrienden komt komt aan haar, goed te vertrouwen.
    -Houdt van? en houdt niet van? Kattekwaad uithalen zoals belletje lellen, of eieren tegen ramen aan goooien.(ben ik ook in reallife dus)
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo) Ik woon al in mijn leven in Forks, kom heel vaak in La push omdat daar goede vrienden van me wonen.Zoals het wolfpack. Mijn hobbies zijn dansen en shoppen natuurlijk! O en niet te vergeten films kijken.

    AUDITIE VOOR BESTE VRIENDIN OF STALKER VAN BROERxd

    -Rol? beste nieuwe vriendin hoofdpersonage
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|) Becky Smiths
    -Leeftijd (16-18) 17
    -Woonplaats? Forks dicht in de buurt van La Push
    -Uiterlijk? lang,blond en bekkend haar, blauwe ogen, lichte huid met sproetjes
    -Foto?(geen scene of emo graag) http://3.bp.blogspot.com/_ZrcdgpzDVoo/SmXs7zbIFrI/AAAAAAAAAPg/g_nw0GcBYI0/s400/n-1-2-3-4-5-mtv-lauren-conrad-hot-sexy-pretty-beautiful-pics-photos-marriage-blonde-blond-hair-cut-style-holly-celeb-gossip-blog-latest-news-celebrity-chica-i.jpg
    -Karakter? vriendelijk,grappig, beschermt haar vrienden en familie, is zeer populair bij jongens, maar ze is singel
    -Goede en slechte eigenschappen? goede eigenschap: barst van het zelfvertrouwen. slechte eigenschap: kan soms wel bitchy zijn als iemand haar kwetst.
    -Houdt van? en houdt niet van? houd van: haar vrienden en natuur. heeft een hekel aan: leugenaars en players.
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo) (geschreven in de ik-vorm) Hallo daar.Mijn naam is Becky Smiths, ik ben 17 jaar en woon al 5 jaar in Forks. Ik hou van zingen en van dansen.Al mijn vrienden noemen me Becks. Ik weet het geheim van de jongens van La Push omdat ik 2 jaar eerder een relatie had met een van hen.Nu zijn we nog steeds goede maatjes.


    laat me iets weten :)
    -xxx- Kim


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -Rol?
    Stalkster & hopeloos verliefd op de broer
    -Naam?
    Adel Veroni Farrow
    -Leeftijd (16-18)
    17
    -Woonplaats?
    Forks
    -Uiterlijk?
    Ze heeft kort blond haar en donker bruine ogen. Adel is middelgroot van lengte en slank. Ze draagt meestal bohemian style gecombineerd met een casual, skinny jeans. Bruin lederen cowboys boots, kleedjes met bloemenprints gecombinneerd met een jeans en leuke accesoires is haar favoriete soort outfir. Ze draagt nooit echt veel make- up. Meest gewoon wat mascara en een beetje lipgloss.
    -Foto?
    Adel
    -Karakter?
    Een beetje arrogant, speels, slim, spiritueel, bijgelovig, vasthoudend, geeft nooit op.
    -Goede en slechte eigenschappen?
    Goede:
    Ze beschermt mensen bijna automatisch tegen onrecht. Ze is bijna nooit slechtgezind. Ze heeft een feilloos geheugen.
    Slechte:
    Ze klampt zich soms obsessief aan iets vast, ze wordt veel te snel verliefd, ze kan soms vals uit de hoek komen.
    -Houdt van? en houdt niet van?
    Houdt van kaarsjes, wierrook, humor, het bos, eekhoorns, in bad gaan,thee , tweedehandswinkeltjes afstruinen.
    Houdt niet van domme mensen, geforceerde mensen, koffie en koolsoorten.
    -Tekstje
    Adel woont al heel haar leven in Forks. Ze droomt ook al heel haar leven over een roadtrip door Amerika. Ze is het saaie leven in Forks een beetje beu. Ze houdt van alles wat spiritualiteit en bijgeloof te maken heeft. Daardoor komt ze soms een beetje maf over, maar op zich is ze heel aardig. Adel doet aan yoga, het liefst ergens in de natuur, met een vriendin. Ook houdt ze van zelf juwelen maken. Adel is enig kind en heeft dat altijd spijtig gevonden. Haar vader is bijna constant weg op zakenreis, dus is de relatie met haar moeder vééél beter.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Rol?
    Beste nieuwe vriendin hoofdpersonage
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|)
    Peyton (spreek je uit als; Peeyten) James Sawyer
    of
    Haley (spreek je uit als; Heeylie James Sawyer,
    kies maar! ;)

    -Leeftijd (16-18)
    16
    -Woonplaats?
    net op de grens van La Push, heel dicht bij Forks
    -Uiterlijk?
    zie foto!
    -Foto?(geen scene of emo graag)
    Peyton James Sawyer ->http://s.bebo.com/app-image/7927231691/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/03/28/PEYTON.jpg
    of
    http://images.buddytv.com/battleimages/usr100431082/100431082_f4b1efaf-4ca5-44fb-b093-3a3946e90def-russo01.jpg
    Haley James Saywer -> http://userserve-ak.last.fm/serve/_/3515197/Bethany+Joy+Lenz+8ay9st3.jpg
    -Karakter?
    lief, zorgzaam,
    -Goede en slechte eigenschappen?
    Goede; zorgzaam, lief en zal er altijd voor haar vrienden zijn.
    Slechte; heeft 's ochtends een enorm ochtendhumeur! heeft een slecht zelfbeeld.

    -Houdt van? en houdt niet van?
    Wel; doelloos rondlopen op het strand, mensen die eerlijk zijn, lezen, schilderen.
    Niet; mensen die liegen, spruitjes, mensen die opdringerig zijn.

    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo)
    Peyton/Haley woont al 4 jaar aan de rand van La Push. ze weet hoe het is om hier nieuw te zijn. it suck's. iedereen keek de eerste dagen de hele tijd naar haar, maar naar een paar dagen werd dat al minder. ze heeft 5 jaar geleden ontdekt dat haar 'vader' niet haar echte vader was, daarom is ze terug naar La Push verhuisd. om bij haar echte vader te gaan wonen, haar vader blijkt af te stammen van wolven. in het begin vond ze het raar, maar ze leerde eraan wennen. ze heeft ook nog een halfbroer, die in tegenstelling toch haal een tintje heeft ( Peyton/Haley is blank.) maar ze spreekt er nooit met iemand over dat haar vader en halfbroer afstammen van wolven.
    wie weet kan zij ook in een wolf veranderen?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 23:15 ]

    -rol: BITCH :D
    Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|): sesylia Brandon Howell
    -Leeftijd (16-18): 17
    -Woonplaats?: Forks
    -Uiterlijk?: sesylia
    -Karakter?: arrogant, zelfzeker, bitchie, onaardig, sletterig.
    -Goede en slechte eigenschappen?: heeft een hoge rang op school. is een trut, niet te vertrouwen.
    -Houdt van? en houdt niet van?: jongens, houd niet van mensen die haar leven willen verpesten of haar in de weg staan.
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo):

    Hii bitsches,
    Ik ben sesylia,
    er is zoveel dat ik jullie moet vertellen, maar dan zaten we hier morgen nog.
    Ik ben 17 jaar oud, heb rijke ouders, kan elke jongen krijgen en ben super mooi al zeg ik het zelf.
    Ik woon in Forks, dat is een min punt, voordat ik in forks woonde woonde ik in Miami, maar mijn ouders woude graag verhuizen. Ik laat ze duidelijk merken dat ik ze niet moet. Ik woon hier nu al 7 jaar van mijn kostbare leven.
    Anywayz, ik ben weg.

    Bye


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Beste Nieuwe Vriendin Van De Hoofdpersonage
    Naam: Katie Maria Jones
    Leeftijd: 17 jaar.
    Woonplaats: La Push.
    Uiterlijk: Klein, Licht getinte huid, Lichtbruine ogen, Donkerbruin haar.
    Foto: Klik.
    Karakter: Speels, Chaotisch, Vriendelijk, Lief.
    Goede Eigenschappen: Maakt snel vrienden.
    Slecht Eigenschappen: Kan moeilijk stil zitten.
    Houdt van: Sporten, Vrienden, Gezelligheid.
    Houdt niet van: Chagrijnige mensen, Alleen zijn.
    Tekstje: Hoi! Ik ben dus Katie Maria Jones, maar noem me maar gewoon Katie. Ik ben 17 jaar oud, ook al gedraag ik me soms niet zo. Ik houd van sporten, vrienden en gezelligheid! Ik heb echt een hekel om alleen te zijn, oh en chagrijnige mensen haat ik ook. Ik woon sinds kort in La Push en het bevalt me wel. Nou, ik ga maar eens. Doei!


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 18:31 ]


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    Rol? Beste neiwue vriendin hoofdpersonage
    -Naam?(volledige, liefst een Amerikaanse |achternaam|)Celine Jonas
    -Leeftijd (16
    -Woonplaats? la push
    -Uiterlijk?profiel foto
    -Foto?(geen scene of emo graag)profiel foto
    -Karakter? aardig slim, behulpzaam lief stoer
    -Goede en slechte eigenschappen? slechte eigenschap ik hou ere net van als mensen schelden met ziektes o geloof uiterlijk of wwar je fan van bent
    -Houdt van? ? zingen dansen acteren
    houdt neit van oorlog ruzie pesten
    -Tekstje (Hoelang je bevoorbeeld al woont in Forks/La Push, hobbies enzo)
    Heey ik ben Celine ik woon al mijn hele leven in la push ik doe vriendelijk tegen degene die ook vriendelijk tegen mij doet ben fan van disney en het kan me neit schelen wat anderen van me vinden ik ben 16 jaartjes jong ik hou van zingen dansen en acteren tekenen ik teken japanse poppetjes of kleding en ik wil graag later iets met zingen of dansen doen als dat niet lukt dan iets met tekenen of verzorging