• Ja, we gaan in 2010 niet op vakantie en dat komt door mij. We zouden eigenlijk helemaal niet gaan, want daar hebben we gewoon het geld niet voor. Maar nu hadden mijn ouders gespaard voor een weekje weg, gewoon in NL of BE. Dat gaat dus ook niet door omdat ik eindelijk mijn vervolgopleiding heb gevonden. Ik ga mediavormgeving doen op het Radius College of het Grafisch lyceum in Utrecht. En het is daar zeg maar verplicht een MacBook te hebben, en dat kost ongeveer z'n 1700 euro... Dus nu boor ik de vakantie door iedereen zijn neus! O.o

    Heeft school voor jullie ook wel eens zoiets verpest?


    -

    Whoaa oO

    Nou, als ik binnen twee jaar de opleiding mag gaan volgen die ik wil volgen, heb ik ook een MacBook nodig. :')

    Dat is echt lullig O.o Maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat daar een speciaal programma op zit dat je nodig hebt, of dat alleen daarop een bepaald programma kan.
    Maar nee, bij mij niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De software van Apple is beter dan die van Microsoft, daarom dus die Mac. Het is wel super gaaf hoor, die dingen zijn zo prachtig om mee te werken! Maar balen van onze vakantie...


    -

    Nee, nog niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is zeker wel balen van je vakantie jah.
    En Apple is zeker beter dan Microsoft (is zelf de trotste bezitster van een MacBook ^_^)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh, ik heb ook laptopklassen :] maar ik zit op de middelbare. Maar ja, wij gingendit jaar niet op vakantie, omdat we sparen om volgend jaar naar Canada te gaan :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Crumble schreef:
    Het is zeker wel balen van je vakantie jah.
    En Apple is zeker beter dan Microsoft (is zelf de trotste bezitster van een MacBook ^_^)

    Ik over iets minder als een jaartje ook!^^


    -

    Wat is een MacBook.
    En bij mij verpest school àlles wat er verpesten worden kàn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    Wat is een MacBook.
    En bij mij verpest school àlles wat er verpesten worden kàn.

    Een MacBook is een laptop van Apple, hij kan echt super veel en is heel mooi (enduur) XD


    -

    Ik kan niet met die programma's van MacBook werken xD Moet ik op school gebruiken voor digitale fotografie en studio fotografie, enja heb ik steed hulp nodig omdat ik pas sinds dit jaar met een Macbook heb leren werken, nouja 'werken'.
    Enja dat is best kut. Maar dan kan je wel je vervolgopleiding gaan doen ^^

    Prodigy schreef:
    Whoaa oO

    Nou, als ik binnen twee jaar de opleiding mag gaan volgen die ik wil volgen, heb ik ook een MacBook nodig. :')

    Wat wil jij dan volgen?

    Ja macbooks zijn héél duur =/. Maar niets aan te doen zeker =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Da's balen ><


    Just a simple "I love you" (: