• Ik heb dus een probleem.Ik wil dolgraag een story ene keer helmaal afmaken.Want als ik mischien net 5 delen heb ofzo dan verwijder ik ze al om dat ik er geen zin in heb.En als ik naar andere verhalen kijk dan dnek ik echt ik wil dat ook.dus ff ene vraag aan jullie hoe doen jullie dat? of tips ofzo?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zet ze altijd onactief als ik er geen inspiratie voor de story heb gevonden.


    we've only said goodbye with words

    SKANDAR schreef:
    Ik zet ze altijd onactief als ik er geen inspiratie voor de story heb gevonden.


    Dat kan ook ja.Thnx ga ik ook is probeeren.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik krijg altijd inspiratie van muziek of van gebeurtenissen ;x dus tja misschien helpt jou dat ook ?


    We can only learn to love by loving.

    Reuse schreef:
    (...)

    Dat kan ook ja.Thnx ga ik ook is probeeren.


    Graaggedaan !


    we've only said goodbye with words

    als ik een idee heb, dan ga ik het eerst allemaal uitdenken; wie komen erin, wat wil ik dat er gebeurd (de belangrijkste 'actieding'dat er in komt), wat gaat er nog meer gebeuren?

    je moet eigenlijk alles als een soort film voor je zien.
    nouja, zo doe ik dan ;]


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    als ik een idee heb, dan ga ik het eerst allemaal uitdenken; wie komen erin, wat wil ik dat er gebeurd (de belangrijkste 'actieding'dat er in komt), wat gaat er nog meer gebeuren?

    je moet eigenlijk alles als een soort film voor je zien.
    nouja, zo doe ik dan ;]


    Dankjewel<3 hier ga ik zeker wat meedoen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk mijn ideeën eerst helemaal uit en schrijf vaak eerst een groot stuk in word en dan zet ik dat in delen online en dan schrijf ik vanzelf verder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eerst je ideeën uitschrijven voor een groot deel. En als je echt niets meer weet luister liedjes, kijk tv, dan schiet er je vast wel wat te binnen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga altijd naar het bos of de vijver in mijn buurt voor inspiratie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Thnx allemaal<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Eerst je verhaal op word typen en dan pas op Q zetten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik stop ook vaak na de 5 delen. ><'
    Nu is het mij één keer gelukt om verder te gaan met één story. Een primeur voor mij. Want als je eens wist hoeveel series ik in totaal wel niet heb! .__. Ze staan allemaal inactief. ^.^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat probleem heb ik ook altijd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb dat ook altijd. Ik heb nooit inspiratie en ben helemaal niet snel met typen...


    You are beautiful, you are love.

    Sentiment schreef:
    Ik ga altijd naar het bos of de vijver in mijn buurt voor inspiratie.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?