• Je hoeft nog maar een mooie zin in je msn naam te zetten hier en iedereen dnekt meteen dat er wat is ;x naja oké er is ook wel wat, maar ik heb geen zin om het ana het meisje te vertellen die alles veroorzaakt heeft ;x en nu zit ze tegen me te zeuren dat ik moet vertellen wat er is, maar als ik dat doe dan krijg ik ruzie ;x dus tja. dan ga ik maar niet doen en haar negeren :x


    We can only learn to love by loving.

    Zeg dat je ruzie hebt met een goede vriendin op quizlet ofzo. :'D


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    Zeg dat je ruzie hebt met een goede vriendin op quizlet ofzo. :'D
    Niemand weet van mijn dubbelleven op Q
    haha
    -joke-

    naja niet veel weten dat ik hier op zit, maar goed ik zwijg en nu houdt ze ook haar mond


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)Niemand weet van mijn dubbelleven op Q
    haha
    -joke-

    naja niet veel weten dat ik hier op zit, maar goed ik zwijg en nu houdt ze ook haar mond
    Dat klinkt heel crimineel, dubbelleven op Q haha ;x
    Oke, nergeren deed ik ook en als ze echt kut gaat doen blokken ofzo.


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Dat klinkt heel crimineel, dubbelleven op Q haha ;x
    Oke, nergeren deed ik ook en als ze echt kut gaat doen blokken ofzo.


    haha ik ben crimineel, pedo van me.

    goed idee heumeuw


    We can only learn to love by loving.

    Ja, dat heb ik ook .____.
    als er iets depri's staat iedereen: ja ben je depri? waarom staat het er?
    En ik had laatst er wat staan in het Frans, en toen vroeg een jongen, waar het over ging, wat er stond, dus ik vertalen, en hij zo: ja, ik weet wel dat het over mij gaat..
    Dat is ook zo irri ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    haha ik ben crimineel, pedo van me.

    goed idee heumeuw
    Ik ook best wel sjinees.
    SLIM HE


    when words fail, music speaks.

    Jaaaa, heb ik ook altijd. Serieus, nog geen 5 minuten later beginnen mensen te praten, waarmee ik amper praat. Die denken dan ze me willen helpen of zo, en dat alleen om de laatste roddels te kennen. Meestal zeg ik inderdaad dat het over iemand gaat die ze niet kennen, terwijl juist het tegenovergestelde is. Het werkt wel.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Envy schreef:
    Ja, dat heb ik ook .____.
    als er iets depri's staat iedereen: ja ben je depri? waarom staat het er?
    En ik had laatst er wat staan in het Frans, en toen vroeg een jongen, waar het over ging, wat er stond, dus ik vertalen, en hij zo: ja, ik weet wel dat het over mij gaat..
    Dat is ook zo irri ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Breeze schreef:
    Jaaaa, heb ik ook altijd. Serieus, nog geen 5 minuten later beginnen mensen te praten, waarmee ik amper praat. Die denken dan ze me willen helpen of zo, en dat alleen om de laatste roddels te kennen. Meestal zeg ik inderdaad dat het over iemand gaat die ze niet kennen, terwijl juist het tegenovergestelde is. Het werkt wel.(krul)


    Ik denk dat dit inderdaad het beste is.


    Think before you act.

    Dat is net zoiets als shut up in je msnnaam zetten. Dan gaat iedereen juist vragen wat er aan de hand is. Zó irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.