• Ja mijn leraar van Biologie heeft iets tegen me, omdat ik dit jaar opnieuw doe, vind hij dat ik alles nog wel weet van vorig jaar. Nou ik ben eerlijk ik ben alles alweer vergeten, maar nee ik moet maar alles weten en hij vraagt het aan niemand anders. En dan zegt ie ook nog. 'Wat heb jij geleerd vorig jaar?'

Ik heb haat aan dat soort mensen,
    Iemand nog meer een leraar/lerares die jou niet mag?

x.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Mijn metrix heeft een hekel aan me. En de allerstrengste leraar(die door iedereen wordt gehaat) van school vind mij een slim en talentvol meisje.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

latijn: ik moet altijd vooraan zitten
    duits: hij haat mij omdat ik naast julie zit, en omdat ik door hem en zo'n knul uit de Efteling ben gezet
    gym: ik doe noooooooooit mijn best
    engels: ze kent me uit de eerste [kutjaar]

zoiets :\

Wow, that's an awesome vampire power, dude.

ik mag die van nederlands niet
    uh.. *krijgt spontaan kots neigingen* x'D
    die is zooooo verschrikkelijk -en dat is nog zacht uitgedrukt-

Sentiment schreef:
    Mijn metrix heeft een hekel aan me. En de allerstrengste leraar(die door iedereen wordt gehaat) van school vind mij een slim en talentvol meisje.

Haha,

Elke leerkracht die ik nu heb mag mij, zelfs de leerkracht van Latijn die mijn broer heeft mag mij -ik ben geweldig. _O_

Only losers can act the way you do

Roulette schreef:
    Elke leerkracht die ik nu heb mag mij, zelfs de leerkracht van Latijn die mijn broer heeft mag mij -ik ben geweldig. _O_

Egoist.='D

Roulette schreef:

mij mogen ze trouwens ook allemaal :'DD
    -denk ik-
    ohnee.. die van economie niet :'DD

Damn, dat is echt gemeen ;o
    Mijn franse leraar mag mij niet, haha.

Alle leraren mogen mij wel, denk ik. En anders laten ze dat in elk geval niet merken :'D

Never run out of reasons to smile...

Volgens mij mogen al mijn leraren mij wel. Naja, ik merk niet dat ze me niet mogen.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Aahw, dat is wel héél erg kut, ja. <3

Alsof ik nog iets weet van de vorige jaren. :')

De meneer van Engels.

None but ourselves can free our minds.

Hush schreef:
    (...)
    Egoist.='D
    Ghaha, ik had al zo'n voorgevoel dat mijn reactie zo overkwam :'D

Only losers can act the way you do

omg mijn biodocent is geweldig. hij heet robin wielders &omg hij is egt zo'n goed mens hea. Hij behandelt iedereen gelijk en is tegen iedereen zo aardig.
    Maar ik heb wel een leraar frans die me niet magg, wnat ik heb hem een keertje laten opsluiten in zn eigen lokaal xD
    ik snapookwel waarom ie me dan niet meer mag.

Mijn Franse lerares mag me volgens mij niet zo 8D en ik háááááát mn techniek leraar D: hij is echt een pedo. [/serieus, soms als ik de klas in loop zegt hij 'ik heb je gemist' de eikoll] btw, ik en mijn franse lerares zijn allebei C. de Leeuw o;

all I want for christmas is a girlfriend