• [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 18:49 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb niet echt tips, maar ik denk dat, vanaf je hem ziet, je niet zenuwachtig meer gaat zijn.
    Veel plezier, alvast!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb liefde op afstand!
    -Kijkt naar je-

    Hmm, mss moet je het állerergste verwachten. Dan kan het alleen nog maar beter zijn. =)

    X'
    ;3


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Ik heb liefde op afstand!
    -Kijkt naar je-

    Hmm, mss moet je het állerergste verwachten. Dan kan het alleen nog maar beter zijn. =)

    X'
    ;3


    -Kijkt Terug-
    Och wat is ze toch mooi mompel ik tegen mezelf.
    xD.
    Oke dan ga ik denken dat hij een moordenaar is ofzo xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hannahisleuk schreef:
    Ik heb niet echt tips, maar ik denk dat, vanaf je hem ziet, je niet zenuwachtig meer gaat zijn.
    Veel plezier, alvast!


    Oke.
    En dankje<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    is het gewoon een vriend,
    of je vriend vriend, dat je iets met hem hebt?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    ja,ik vind dat een goed idee ; verwacht je aan het allerergste,bv. een jongen die helemaal nie knap is,een kop kleiner is dan jou,zijn hele gezicht zit vol met puistjes en hij heeft een irritante stem (;
    als je je dat voorstelt,kan het volgens mij alleen maar beter worden dan in je gedachten (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ja,ik vind dat een goed idee ; verwacht je aan het allerergste,bv. een jongen die helemaal nie knap is,een kop kleiner is dan jou,zijn hele gezicht zit vol met puistjes en hij heeft een irritante stem (;
    als je je dat voorstelt,kan het volgens mij alleen maar beter worden dan in je gedachten (:
    haha idd, want anders word je beeld van hem verpest als hij bijv. totaal neit lijkt op de 'Piet' die jij in je gedachten had


    We can only learn to love by loving.

    Oh god, lees ik nu een verhaal van mezelf ?

    Ik heb mijn vriendje ook op tagged ontmoet en ook msn en blabla,
    en weet je,
    als je er beiden veel voor over hebt,
    dan blijft zoiets ook lang duren, net als een gewone relatie, want de mijne duurt al bijna drie maanden, en hij moet ook van ver komen :)

    maar goed,
    ont-zenuw tips?

    nou,
    - blijf rustig,
    - schaam je niet omdat je verlegen bent
    - bereid je voor op het ergste zoals Boyiloveyou zegt, maar denk niet dat dat ook zo gaat zijn, want anders is je zin ook weg :)

    Meer kan ik nie bedenken,
    wel dat het volkomen normaal is dat je zenuwen hebt,
    had ik ook :)

    Veel plezieeer! x

    Misschien is het wel zo slim om in ieder geval met het ophalen een volwassene mee te nemen? Daarna kunnen jullie gewoon leuke dingen doen samen, maar voor de zekerheid is het misschien wel zo slim.
    (:
    Vinden je ouders het niet eng, trouwens?


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee, ik zou het niet weten.
    Maar aangezien je hem nog nooit gezien hebt -althans daar ga ik vanuit- zou ik niet alleen gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eerst ben je heel zenuwachtig, maar als je hem ziet dan voel je je echt super vrolijk en sterk. En achteraf ben je helemaal hyper. Ik heb er ervaring mee. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geniet er gewoon van. je hebt hem gesproken, is ontzettend aardig dus maak je geen zorgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xBiteMe schreef:
    Misschien is het wel zo slim om in ieder geval met het ophalen een volwassene mee te nemen? Daarna kunnen jullie gewoon leuke dingen doen samen, maar voor de zekerheid is het misschien wel zo slim.
    (:
    Vinden je ouders het niet eng, trouwens?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?