de serie "BILL KAULITZ LOVE !!" heeft bij mij niet zoveel succes,daarom denk ik dat ik deze serie ga wissen...
maar ik zou graag een nieuwe serie over Tom beginnen,nu heb ik 2 manieren om tom te ontmoeten:
1.je gaat op 3/3/08 naar het concert van TH,en je hebt een meet&greet gewonnen,op het concert word je op het podium geroepen en mag je samen met bill een liedje zingen,en tijdens de meet&greet leer je tom goed kennen,hij geeft zen gsm nr. en belooft om na zijn tour (die eindeigt op 5/4/08) nog eens op bezoek te komen (dan heb je net paasvakantie dus dat komt goed uit)....jullie houden contact via telefoon,en als tom na zijn tour weer terug komt krijgen jullie iets...(deze serie gaat wel meer details hebben he)
2.je bent 15,en je bent een echte tomfreak,je zou er alles voor over hebben om hem ooit te ontmoeten en hem persoonlijk te kennen,dus daarom besluit je om artiest te worden en naar duitsland te reizen,je hebt veel meegemaakt in je jeugd.
na een jaar in duitsland muziek te maken ben je al een beetje bekend,maar TH heb je nog steeds niet ontmoet (niemand weet dat je naar duitsland bent gerezen om TH te ontmoeten)maar je bent ondertussen al 16,en je wordt steeds bekender,en op een dag speel jij het voorprogramma van TH!!
en de rest weet ik nog niet zo goed,maar je gaat allesins na een tijdje iets met tom krijgen...
oke,welk verhaal vinden jullie het best? 1of2?
laat het plz weten!!
XxXx <33
[ topic verplaatst door een moderator ]