• Ja serieus mijn broer zat dat net te zingen'. --' sinds mijn broer een maand geleden vader is geworden is hij vreselijk kinderachtig bezig. Nouja vaderlijk en hij probeert mij ook zo te behandelen, hij heeft op alles commentaar, kijk van mijn vader kan i het hebben maa rniet van hem... Ik heb al medelijden met mijn nichtje als ze ouder wordt, ook al is het een schatje, en is mijn broer een goeie vader, hij is me toch een beetje te, hoe zeg je het, te vaderig? tegenover mij.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien doet hij het extra. Als grap.


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn zus is nog steeds dezelfde hoor, maar zij moet nog bevallen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zeg gewoon dat je niet zijn kind bent en oud genoeg bent.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hij is pas vader geworden, dat is toch begrijpelijk ? Maar praat anders gewoon effe met hem.


    None but ourselves can free our minds.

    PACMANISDEAD schreef:
    Hij is pas vader geworden, dat is toch begrijpelijk ? Maar praat anders gewoon effe met hem.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    mijn zus is ook moeder, en krijgt straks een 2e kindje, en ze doet gewoon hetzelfde

    Maar ik denk gewoon dat dat komt omdat hij net vader is geworden enzo :) gaat vast wel weer over:)
    Zo niet, ga je even met hem praten :)


    I solemny swear i am up to no good

    PACMANISDEAD schreef:
    Hij is pas vader geworden, dat is toch begrijpelijk ? Maar praat anders gewoon effe met hem.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joker schreef:
    Misschien doet hij het extra. Als grap.


    Just a simple "I love you" (: