• haaj (A)

    onze school gaf gister een schoolfissa tot half 1 maar was pas om half 2 thuis,en nu moet ik gwn weer naar school!Ik heb koppijn en ik had al keelpijn en nu nog erger,ik hoest de heletijd en mijn benen doen zeer want je kon bijna nergens zitten daar!

    En nu moet je gwn naar school!mss hebben we wel eerste 2 uur vrij maar toch!Konde ze net zo goed de heledag vrij geven!

    Wie heeft ook zo iets belachelijks mee gemaakt op school?of heeft een ook een rare school??


    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    was bij ons op school ook hoor.. na feest volgende dag eerste uur vrij en dan gwn school..

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 9:10 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Nee, wij hebben het altijd gewoon op een vrijdag. >> Aanstaande!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xLittleGirlx schreef:
    was bij ons op school ook hoor.. na feest volgende dag eerste uur vrij en dan gwn school..

    Wij hebben precies hetzelfde.


    hoi, jij bent leuk.

    xLittleGirlx schreef:
    was bij ons op school ook hoor.. na feest volgende dag eerste uur vrij en dan gwn school..

    bij ons ook.
    alleen hebben wij niet het eerste uur vrij.


    rules don't stop me

    xLittleGirlx schreef:
    was bij ons op school ook hoor.. na feest volgende dag eerste uur vrij en dan gwn school..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hadden maandage schoolfeest, maar de volgende dag waren we vrij vanwege rapportvergaderingen. En bij ons duurde het feest ook tot 0:30, dus dat hebben ze naar mijn mening wel slim aangepakt ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij hebben altijd schoolfeesten op vrijdag, tot half 12. Geen probleem dus.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja ik ... dat hadden wij na een schoolfeest vorig jaar wa som 1 uur of zo afgelopen? was iets van half een thuis hadden we eerste uur vrij, moesten we om negen uur beginnen

    Er zou een nieuw woord moeten komen om uit te kunnen leggen hoe raar en vaag mijn school is :Y)