• Een idee voor me, zodat ik weer eens kan schrijven?

    Help me.=(
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Noh. ik ben ideeloos =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pff, wat aardig.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gebaseerd op een van je favo films/boeken. Of een paar films/boeken mixen. Heb ik ook gedaan met mijn story. Ik heb 2 games gebruikt, onderwerp zelf bedacht, 1 personage uit een game, 1 personage uit een film, 2 personage's die echt bestaan, de hoofdrol een acteur gebruikt. Naja, gewoon mixen x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet heel veel.
    waar wil je dat het over gaat ? :3


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    Ik weet heel veel.
    waar wil je dat het over gaat ? :3

    ERgens over.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    ERgens over.


    pff
    over welke persoon?
    of wil je geen fanfic?


    We can only learn to love by loving.

    Je moet gewoon verder met Mag ik dood want die is mooi.
    Of anders uhm een verhaal over een meisje [Olivia] die opschrijft hoe haar relatie is gegaan met jongen/meisje nadat het is uitgegaan zeg maar en dan probeert ze doormiddel van alles op te schrijven te ontdekken waar het mis ging en uiteindelijk komt ze tot de conclusie dat vrijheid toch wel fijn is. Ik wou hem eerst gaan schrijven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Je moet gewoon verder met Mag ik dood want die is mooi.
    Of anders uhm een verhaal over een meisje [Olivia] die opschrijft hoe haar relatie is gegaan met jongen/meisje nadat het is uitgegaan zeg maar en dan probeert ze doormiddel van alles op te schrijven te ontdekken waar het mis ging en uiteindelijk komt ze tot de conclusie dat vrijheid toch wel fijn is. Ik wou hem eerst gaan schrijven.

    Ik ben happy, dus ik zal niet verder kunnen gaan met Mag ik dood, want daar moet ik me toch echt kut voor voelen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Uhhhh, nee, zodra ik er een weet ben jij de eerste die het weet (':

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    pff
    over welke persoon?
    of wil je geen fanfic?

    Stuur me maar eens wat in een pb.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Leest een (kort)verhaal,daar haal ik altijd mijn inspiratie uit.Mijn verhaal is geispireert op een oude griekse mythe


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ben happy, dus ik zal niet verder kunnen gaan met Mag ik dood, want daar moet ik me toch echt kut voor voelen.

    Hmm, je moet vaker een hart ontleden. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hmm, je moet vaker een hart ontleden. :'D

    Zo is dat.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Zo is dat.='D

    ='D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.