• Vorig jaar na de dood van m'n vader heb ik Pfeiffer gekregen (klierkoorts dus) ik was steeds doodmoe en deed niet anders dan slapen.
    Deze zomer ging het gelukkig al stukken beter met me en ik dacht dat ik er van af was.
    Nu heb ik het gevoel dat ik diezelfde symptomen terug aan het krijgen ben en ben echt doodsbang dat ik ga hervallen.

    Heeft er iemand ervaring met pfeiffer?


    xx Candy


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Nee, ik ben wel vaak moe. Ik stel voor dat je gewoon weer naar de dokter toe gaat?


    Life is hard and then we die

    Nee.
    Maar vorig jaar was ik ernstig ziekgevallen en daarop heb ik een vermoeidheidssyndroom gehad.
    En ik weet: het is niet leuk!
    En ook ik ben steeds bang dat ik ga hervallen. Ook voel ik me altijd moe!

    Dus een tip: kruip enkele avonden achtereen vroeg in bed en jezelf goed verzorgen.. helpt het niet, dan toch eens je dokter een bezoekje brengen, denk ik.

    Nee, maar ik hoop voor je dat je het niet krijgt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    ja ik heb het gehad en toen heb ik een paar maanden thuis vast gezeten... ik heb hier en daar wel eens een terug val gehad dan zat ik een week thuis...
    maar nooit een erge terug val meer...


    A Noble was Born in Chaos

    Nee sorry, Heb er geen ervaringen mee. Misschien moet je even naar de dokter gaan?


    Sometimes it's best not to care.

    Je kunt Pfeiffer toch maar één keer krijgen? Ik weet niet, maar mijn moeder had het en die dacht dat het ook terugkwam, maar het was gewoon vermoeidheid en de dokter zei dat je Pfeiffer maar één keer kon krijgen. Als het terugkomt, zou ik naar de dokter gaan.
    Ik heb er verder geen ervaring mee.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb eigenlijk geen idee wat Pfeiffer is ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb het zelf ook gehad.En meid geloof me in z'n erge vorm kan je nooit meer terug krijgen.Je kan het altijd in je bloed blijven zien.en je kan het nog in een hele hele kleine vorm terug krijgen.Meer niet.Dus maak je geen zorgen.;)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nog nooit gehad. Ik ben gewoon altijd moe door mijn bloed -en ijzertekort.


    Tanya is de beste.

    Courageous schreef:
    Nee, maar ik hoop voor je dat je het niet krijgt! (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik had het ook in februari. Dacht in de zomervakantie dat ik het terugkreeg, maar het waren enkel opgezwollen lymfeklieren.
    Maar normaal kun je dat maar 1 keer krijgen, tenzij het slecht is genezen.
    Als het echt niet meer gaat, zou ik toch een dokter raadplegen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Revelation schreef:
    Je kunt Pfeiffer toch maar één keer krijgen? Ik weet niet, maar mijn moeder had het en die dacht dat het ook terugkwam, maar het was gewoon vermoeidheid en de dokter zei dat je Pfeiffer maar één keer kon krijgen. Als het terugkomt, zou ik naar de dokter gaan.
    Ik heb er verder geen ervaring mee.


    Je hebt gelijk, je kan het maar een keer krijgen.

    Ik heb het ook gehad toe ik acht was ;[
    Maar ik zou idd even naar de dokter gaan, om te kijken wat er precies mis is, want misschien ligt het nu aan iets anders?