• Ik moet vóór 3 uur een samenvatting naar een docent sturen over een boek. Namenlijk Debby Afblijven. -Echt vet saai- Ik heb al dit.

    De moeder van Debby gelooft Debby nooit. Ze gelooft alleen haar zus, Marrit. Marrit maakt daar ook gebruik van om Debby steeds de schuld te geven. Als haar moeder begint over een jongen, Toine, zegt ze dat Debby geen kans heeft, maar Marrit wel. Debby maakt een plan om verkering te krijgen met Toine, dan zal haar moeder wel trots op haar zijn en Marrit jaloers. Ze neemt verkering met Pieter, de broer van Fleur. Fleur mag Debby helemaal niet, maar om te zorgen dat ze haar wel mag en een goed woordje te doen zodat zij in het vriendgroepje kan komen, nodigt ze haar uit naar een concert te gaan van Gwen Stefani. Later zegt ze dat ze geen kaartjes meer kon bemachtigen. Ze zitten in een vriendengroepje waar Debby ‘lid’ van moet proberen te worden. David zit er ook in, en via David komt ze in contact met zijn band waar Toine ook in speelt. Éenmaal als ze in het vriendengroepje zit gaat ze vervelend tegen Pieter doen waardoor hij het uitmaakt. Ze heeft hem toch niet meer nodig. Fleur is al vanaf de 1e verliefd op Toine en heeft hem nu gevraagd naar de film en hij gaat mee. Uiteindelijk krijgen Toine en Fleur wat met elkaar, Debby is woest.

    Maar dat is nog niet alles. EN IK BEN HET BOEK KWIJT. AAAAAH, weet iemand hoe het verder gaat? ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja hoor, rofl. Ik stuur dat gewoon in en zeg dat ik de laatste 20 pagina's niet kon lezen omdat het boek gone is.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik weet het niet, maar je kan zoeken op internet? In ieder geval, veel succes.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    idd,op scholieren.com vind je van bijna alles boekenverslagen ...


    everybody needs a song.