• Morgan is een gewone zesdejaars studente op Zweinstein alleen de beeldschone Zwadderaar is anders dan de meesten. Haar enige familielid is overleden en ze heeft niemand meer om in te geloven, behalve zichzelf. Morgan ontdekt dat ze verschillende gaves heeft, machtige gaves. Maar ze ontdekt ook dat ze gevoelens heeft voor iemand die haar grootste vijand is, iemand die haar al jaren kapot heeft proberen te maken. Draco Malfoy.

    Rollen :
    Beste vriendin :
    -Renée Dandalion
    2 goede vriendinnen :
    - Mary
    - Kira
    1 goede vriend :
    - Chris
    Huiself :
    - Brodie

    Invullen :
    Naam [alleen voornaam als je geen 'magische' achternaam weet] :
    Foto :
    Achtergrond van diegene+karaktertrekjes enz :[Bijv : Lotus heeft geen ouders meer, woont bij haar gestoorde buurman henk. etc.']
    Rol :

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 19:13 ]


    We can only learn to love by loving.

    BESTE VRIENDIN!


    everything, in time

    Ik wil huiself. En goede vriend xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1 GOEDE VRIENDIN ?


    we've only said goodbye with words

    Marihuana schreef:
    Ik wil huiself. En goede vriend xd
    huiself past wel bij je :3


    We can only learn to love by loving.

    Voortrekker. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam; Brodie Rose Devil.
    foto; Zoek er zelf maar een xd en anders een plaatje van Brittany Flickinger n_n
    achtergrond; Is al jaren huiself van de familie van Morgan. Is erg braaf, luistert goed. Is gezellig, en helpt graag. Staat altijd voor ze klaar en is te vertrouwen.
    rol; HUISELF xd

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 19:06 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hush schreef:
    Voortrekker. :Y)

    ik trek niemand voor
    -pakt vork af-
    -prikt in ivy's kont- :Y)


    We can only learn to love by loving.

    goede vriend;
    Naam; Chris BlackMagix
    foto; Klik
    achtergrond; Heeft een slechte jeugd achter de rug. Zijn vader is vermoord door Voldemort, en zijn moeder is psychisch gek geworden. Zijn moeder sloeg hem, waarna hij naar een pleeggezin moest. Zijn pleegvader is een tovenaar, maar zijn pleegmoeder een gewone dreuzel. Is erg gezellig, houdt van muziek, vind iedereen wel aardig, is erg gesteld op zijn 'gezin' en staat altijd klaar voor zijn vrienden.
    rol;goede vriend xd

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 19:07 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nicol schreef:
    (...)
    ik trek niemand voor
    -pakt vork af-
    -prikt in ivy's kont- :Y)

    Pakt vork af, en steekt nicol overhoop.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Pakt vork af, en steekt nicol overhoop.
    wat ben je toch vriendelijk Ivy o.o. wat moeten onze acht kinderen nou zonder hun Moeder?! o.o


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)wat ben je toch vriendelijk Ivy o.o. wat moeten onze acht kinderen nou zonder hun Moeder?! o.o

    Ik vermoord hun erbij hoor.. oO hallo, en daarna pleeg ik zelmoord.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam [alleen voornaam als je geen 'magische' achternaam weet] : Kira Cerise.
    Foto : Is die goed?
    Achtergrond van diegene+karaktertrekjes enz : Haar ouders wonen nog in Spanje, maar Kira woont nu wel bij oom en tante. Vind professor Sneep wel aardig. -Is haar favoriete leraar, maar vindt hem niet leukleuk- is stiekem jaloers op Morgan, omdat zij alles lijkt te hebben. Zoals een prachtelijk uiterlijk en een sprankelijke persoonlijkheid. Zelf is ze altijd eerlijk, en komt ze voor zichzelf en anderen op.
    Rol : Beste vriendin.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 19:12 ]


    everything, in time

    Naam : Mary Victoria Swealolf.
    foto : alstuuu.
    achtergrond : Mary is meisje met pit en kracht, die ze heeft weten te krijgen door het tragische verlies van haar vader. Maar ze is vooral behulpzaam als er iemand in de problemen zit. Verder doet ze zowel aardig tegen iedereen die aardig tegen haar doet. Ze woont in hartje Londen samen met haar moeder en haar nieuwe vriend wie Mary niet kan uitstaan. En daarnaast ook nog een stiefbroer die haar aandacht probeert te trekken. Ook kan ze woedeuitbarstingen krijgen als ze ruzie heeft. [zo genoeg?]
    Rol : 1 goede vriendin.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 19:10 ]


    we've only said goodbye with words

    Ohshit,

    Is Renée nou beste vriendin?

    Aah, mag ik dan goede vriendin zijn?(A)


    everything, in time

    Nicooool.
    Ik wil de rol van huiself. Geef me dieeee. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3