• Niet voor Tokio Hotel - nooo maar voor Jonas Brothers. Ze staat deze zaterdag in het sportpaleis. 8D

    I was thinkin of; bij 'when you look me in the eyes.' een blad omhoog te houden met forever er op.
    Mensen die geintreseerd zijn, ik ken het papier doorsturen op uitleggen hoe je dat doet met word. =D
    Voor, tegen?
    Andere ideen?
    Loopt er al een? In dat geval me graag inlichten. 8D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 16:14 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Als ze deze zaterdag er al staan, is het dan niet logisch dat er al een loopt? 8)


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat een blad wat klein is, een spandoek is denk ik beter.
    maar opzich is het wel een goed idee.


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    Ik denk dat een blad wat klein is, een spandoek is denk ik beter.
    maar opzich is het wel een goed idee.

    Niet als je het blad op 'liggend' instelt en dan op z'n grootst doet. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Soldiers schreef:
    (...)
    Niet als je het blad op 'liggend' instelt en dan op z'n grootst doet. =D

    Oja :'DD


    - hoi ;D

    zaterdag <3


    Some people make the world special just by being in it

    Buh, ik ga niet. |:

    Haay JB-fans.
    Dit zijn de acties allemaal nog eens op een rijtje voor hun concert in België:

    Actie 1:
    Deze actie is speciaal voor Nick Jonas. 14 November is toevallig WorldDiabetesDay en natuurlijk gaan wij daar een actie rond doen. Dus als Nick A Little Bit Longer begint te spelen halen wij allemaal het Diabetes teken omhoog en steken het in de lucht. Zodat Nick weet dat we echt met hem mee voelen. Weet je het teken niet? Hier is het nog eens: http://nl.netlogstatic.com/p/oo/074/242/74242300.jpg

    Actie 2:
    Bij deze actie moet je van thuis je Lines Vines And Trying Times meenemen. Heb je die niet? Neem dan een foto van de cover van het album mee ofzo. En tijdens Much Better steken wij onze LVATT dan in de lucht!

    Actie 3:
    Deze actie is juist nieuw. Het is een idee van 1 van onze leden. We weten niet of iedereen nog op tijd deze actie gaat lezen, maar we kunnen proberen. Bij turn right maken we allemaal met onze handen een hartje. Jullie weten wel hoe je dat doet (;

    HOPELIJK DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE,
    ZODAT JB ONS ZEKER NIET ZAL VERGETEN!!! :)


    Some people make the world special just by being in it

    krijg ik net aan via een pb op netlog :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Haay JB-fans.
    Dit zijn de acties allemaal nog eens op een rijtje voor hun concert in België:

    Actie 1:
    Deze actie is speciaal voor Nick Jonas. 14 November is toevallig WorldDiabetesDay en natuurlijk gaan wij daar een actie rond doen. Dus als Nick A Little Bit Longer begint te spelen halen wij allemaal het Diabetes teken omhoog en steken het in de lucht. Zodat Nick weet dat we echt met hem mee voelen. Weet je het teken niet? Hier is het nog eens: http://nl.netlogstatic.com/p/oo/074/242/74242300.jpg

    Actie 2:
    Bij deze actie moet je van thuis je Lines Vines And Trying Times meenemen. Heb je die niet? Neem dan een foto van de cover van het album mee ofzo. En tijdens Much Better steken wij onze LVATT dan in de lucht!

    Actie 3:
    Deze actie is juist nieuw. Het is een idee van 1 van onze leden. We weten niet of iedereen nog op tijd deze actie gaat lezen, maar we kunnen proberen. Bij turn right maken we allemaal met onze handen een hartje. Jullie weten wel hoe je dat doet (;

    HOPELIJK DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE,
    ZODAT JB ONS ZEKER NIET ZAL VERGETEN!!! :)



    *niet lullig bedoelt, maar ik vind actie nummer 1 een beetje stom. ik denkt niet dat hij dat zo leuk gaat vinden. maar dat is mijn mening*

    xCIxTHx schreef:
    (...)


    *niet lullig bedoelt, maar ik vind actie nummer 1 een beetje stom. ik denkt niet dat hij dat zo leuk gaat vinden. maar dat is mijn mening*

    Vind ik ook hoor, en aan 2 doe ik ook niet mee, ook wel omdat ik geen enkele cd van Jb heb en hun liedjes ook totaal niet ken, enkel de hits. Ghaha, ik ben niet eens fan, en ga naar hun concert. Maar gosh, die gasten zijn te mooi om niet te gaan:'D Nuja, aan de 3de actie doe ik wel mee :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Good to know. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Bumblebee schreef:
    Buh, ik ga niet. |:


    Happiness hit her like a train on a track

    xCIxTHx schreef:
    (...)


    *niet lullig bedoelt, maar ik vind actie nummer 1 een beetje stom. ik denkt niet dat hij dat zo leuk gaat vinden. maar dat is mijn mening*


    Waarom zou ie dat niet leuk vinden dan?
    -is geen fan, maar wel nieuwschierig-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alysse schreef:
    Haay JB-fans.
    Dit zijn de acties allemaal nog eens op een rijtje voor hun concert in België:

    Actie 1:
    Deze actie is speciaal voor Nick Jonas. 14 November is toevallig WorldDiabetesDay en natuurlijk gaan wij daar een actie rond doen. Dus als Nick A Little Bit Longer begint te spelen halen wij allemaal het Diabetes teken omhoog en steken het in de lucht. Zodat Nick weet dat we echt met hem mee voelen. Weet je het teken niet? Hier is het nog eens: http://nl.netlogstatic.com/p/oo/074/242/74242300.jpg

    Actie 2:
    Bij deze actie moet je van thuis je Lines Vines And Trying Times meenemen. Heb je die niet? Neem dan een foto van de cover van het album mee ofzo. En tijdens Much Better steken wij onze LVATT dan in de lucht!

    Actie 3:
    Deze actie is juist nieuw. Het is een idee van 1 van onze leden. We weten niet of iedereen nog op tijd deze actie gaat lezen, maar we kunnen proberen. Bij turn right maken we allemaal met onze handen een hartje. Jullie weten wel hoe je dat doet (;

    HOPELIJK DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE,
    ZODAT JB ONS ZEKER NIET ZAL VERGETEN!!! :)
    Ik doe alles mee!!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga niet, maar leuke ideeën.


    Tanya is de beste.