• Ja. Ik loop nu best wel pist. En dat komt omdat er een kind op netlog een tekstje van mij, dat ik zelf geschreven heb, gewoon heeft gekopiërd. En ik weet niet of het een domme reden is om pist te zijn, maar meestal kan ik daar dus niet tegen ö Zouden jullie dat ook hebben ? ><

    Ja, dan heb je álle reden om pist te zijn. Al helemaal als je het zelf geschreven hebt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een nota op netlog, gewoon een tekstje (ook zelf geschreven).En er was een meisje op mijn netlog gekomen en ik ging op haar netlog er ze had een tekstje op haar netlog staan met een deel van mijn tekstje.Toen was ik ook pissed off ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jah,, khad zo is toen ik nog Skyrock had,, zo een heel ding gemaakt met tekst en een afb enal. Alles was zelf gemaakt, en 1 of ander kutkind kopiërt en plakt alles gwn letterlijk en dan voegt die mij nog toe als vriend >.<

    Breeze schreef:
    Ja, dan heb je álle reden om pist te zijn. Al helemaal als je het zelf geschreven hebt.


    Only losers can act the way you do

    Je zou juist trots moeten zijn. Dan wil dat toch zeggen dat ze het mooi vind? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Je zou juist trots moeten zijn. Dan wil dat toch zeggen dat ze het mooi vind? (:



    ik vond wel dat ze het aan mij had kunnen vragen.Want ze had mijn tekst in een tekst van haar verwerkt ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Musicbeats schreef:
    Je zou juist trots moeten zijn. Dan wil dat toch zeggen dat ze het mooi vind? (:


    Ik vind eerder dat ze het dan eerst moet vrágen, en dan pas geven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Emerence schreef:
    (...)


    ik vond wel dat ze het aan mij had kunnen vragen.Want ze had mijn tekst in een tekst van haar verwerkt ;x

    Ja dat is ook wel waar, ze had het moeten vragen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Jaa, kan ik ook niet tegen ><


    -

    Musicbeats schreef:
    (...)
    Ja dat is ook wel waar, ze had het moeten vragen.



    en nu zit ze te doen alsof zij hetzelf heeft geschreven, terwijl de helft zeker van mij is ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    RainbowDrop schreef:
    Jah,, khad zo is toen ik nog Skyrock had,, zo een heel ding gemaakt met tekst en een afb enal. Alles was zelf gemaakt, en 1 of ander kutkind kopiërt en plakt alles gwn letterlijk en dan voegt die mij nog toe als vriend >.<

    Dat had ik dus ook ><"

    Breeze schreef:
    Ja, dan heb je álle reden om pist te zijn. Al helemaal als je het zelf geschreven hebt.


    I need you like a heart needs a beat

    Japs, ik begrijp het helemaal.

    Wat een stom kind o.o
    slaan die handel


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja, boeieh. Happens all the time.