• Er zijn hier dingen appart voor tokio hotel ik begrijp dat er velen zijn die dat super vinden maar er zijn er volgens mij veel op quizlet die dat minder vinden wat vinden jullie???(H)

    Eh.... TokioHotel blijft gewoon cool en overheersen op deze site :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Eh.... TokioHotel blijft gewoon cool en overheersen op deze site :Y)

    Bijna heel Quizlet is Fan, ik niet. Maar het boeit me niet zoveel. Al wil ik me soms wel ergeren aan de 500 topics die over hetzelfde gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Eh.... TokioHotel blijft gewoon cool en overheersen op deze site :Y)


    -

    Hoe komt het eigenlijk dat bijna heel Quizlet fan is? [ik niet]


    You are beautiful, you are love.

    Sentiment schreef:
    Bijna heel Quizlet is Fan, ik niet. Maar het boeit me niet zoveel. Al wil ik me soms wel ergeren aan de 500 topics die over hetzelfde gaan.

    Ik kón het niet beter zeggen =D


    - hoi ;D

    Sentiment schreef:
    Bijna heel Quizlet is Fan, ik niet. Maar het boeit me niet zoveel. Al wil ik me soms wel ergeren aan de 500 topics die over hetzelfde gaan.

    Same here :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het maakt mij niet zoveel uit
    als het me interessant lijkt lees ik het, maakt niet uit over welke celeb het gaat.


    We can only learn to love by loving.

    Sentiment schreef:
    Bijna heel Quizlet is Fan, ik niet. Maar het boeit me niet zoveel. Al wil ik me soms wel ergeren aan de 500 topics die over hetzelfde gaan.


    Happiness hit her like a train on a track

    Komt omdat het een populaire groep is hier, vandaar dat er een apart subforum voor is gemaakt, om de boel wat te categoriseren.


    No growth of the heart is ever a waste