Ja, ik had het volgens mij nog niet vertelt, maar ik droomde eens dat Bill bij mij op school zat, en dat hij van die lekkere broeken droeg die half op zijn kont hingen. En in de pauze mocht ik in zijn kont knijpen omdat ik het heeeeeeeeel lief vroeg. ;hihi;
En ik had ook eens gedroomt dat ik een grote witte kat had, en dat Bill dacht dat het een geit was. :'D
Zo, ik had zin om een topic te maken. dus niet zeuren als ik het al eens gezegt had! :'D
-
28 juli 2008 - 12:4928 juli 2008 - 12:51
WHAHAAH in zijn kont knijpen x'D ik had ff zin om te lachen en dit hielp x'D Whauhaa geit
28 juli 2008 - 12:52Ik heb vandaag gedroomt dat de wereld ging zinken -_- en ik en Iris hadden een schip gebouwt en we wouden iedereen redden, maar niemand geloofde ons, dat de wereld ging zinken, en opeens stond TH in onze Boot en dan zijn die meegegaan en waren wij de enige 6 overlevenden dus dan was th wereldberoemd hé ^^ want er waren nog maar 6 mensen meer op de wereld
28 juli 2008 - 12:52whahaah oh my god x'D
Lalalalalalalala.
28 juli 2008 - 12:52WHAHAAH in zijn kont knijpen x'D ik had ff zin om te lachen en dit hielp x'D Whauhaa geit
ja, zulke dromen wil jij ook wel, he he he?28 juli 2008 - 12:53Ik heb vandaag gedroomt dat de wereld ging zinken -_- en ik en Iris hadden een schip gebouwt en we wouden iedereen redden, maar niemand geloofde ons, dat de wereld ging zinken, en opeens stond TH in onze Boot en dan zijn die meegegaan en waren wij de enige 6 overlevenden dus dan was th wereldberoemd hé ^^ want er waren nog maar 6 mensen meer op de wereld
IK WIL NIET DOOOOOOD!28 juli 2008 - 12:54(...)IK WIL NIET DOOOOOOD!
Jah je geloofde ons niet! dus eigen schult, maar misschien kan je nog mee ^^28 juli 2008 - 12:5428 juli 2008 - 12:55(...)
Maar dadelijk zinken we! Netzoals de titanic!
Jah je geloofde ons niet! dus eigen schult, maar misschien kan je nog mee ^^28 juli 2008 - 12:56Nou ja. Moest het Tom zijn Kont zijn dan zou ik er zeker in willen knijpen. X)
Ik heb ooit eens gedroomd dat ik de zus van Tom en Bill was. Dat mijn ouders daar dus niets over gezegt hadden. en dan plots vind ik een papier met mijn ware identiteit.
It even took me by surprise
28 juli 2008 - 12:56(...)Maar dadelijk zinken we! Netzoals de titanic!
Jah maar de boot niet ö ik heb hem wel gebouwt hé of twijfel je aan mij en mijn boot-bouw-kracht ö28 juli 2008 - 12:56Whaa nou dan zal ik ej mijn dromen maar neit vertellen.. ONLOGISCHER KAN NIET!!!!!
xx28 juli 2008 - 12:57Nou ja. Moest het Tom zijn Kont zijn dan zou ik er zeker in willen knijpen. X)
Ik wil ook in de kont van Saki knijpeeeeeeeeeen <3
Ik heb ooit eens gedroomd dat ik de zus van Tom en Bill was. Dat mijn ouders daar dus niets over gezegt hadden. en dan plots vind ik een papier met mijn ware identiteit.
28 juli 2008 - 12:58(...)
Nouja, ik ga wel op mijn banaan over de regen heen ofzo.
Jah maar de boot niet ö ik heb hem wel gebouwt hé of twijfel je aan mij en mijn boot-bouw-kracht ö28 juli 2008 - 12:58He nog effe over die geit. Het was een egit Bill had gelijk eht was mijn allmachtige HUISGEEEEIIITT
28 juli 2008 - 12:59