• Nou lieve Quizlettertjes, morgen is het zo ver. Mijn koffer is gepakt vol met eten en dikke kleren. En ik heb er ontzettend veel zin in. Niet dus. Thanks voor de tips.

    Dit jaar ga ik voor het eerst op buitenlandse reis, naar duitsland. Mijn eerste reactie was 'Vet, naar Duitsland'. En ik had er meteen al super veel zin in. Maar nu komen de leuke punten van mijn zeurverhaal.

    1)We gaan naar Nüterden (of hoe je het ook schrijft). Dat is net over de grens, en ik woon ook al tegen de grens aan. Ik ken alleen al 3 gezinnen die daar wonen, verhuist van Nederland. Nu blijkt iets van 3/4 van de bevolking daar in Nederlands. Nou hallelujah, buitenlands reis in een gebied vol met Nederlanders.

    2) We gaan op een typisch Nederlandse manier naar dit exotische oord. Juist ja, op de fiets. En hoe moeten we fietsen? Met een enorme omweg. En dan zetten ze controleposten op, dus de korte weg gaan fietsen heeft geen zin. Dus ik mag gezellig op mijn oude roze omafiets berg op berg af.

    3) Van mensen die er vorig jaar ook waren hebben we nog iets leuks gehoord. Het zit er vol met ongedierte en het is er hartstikke smerig. Dus ik ben verdoemd om me 3 dagen niet te douchen. -walging-

    Gelukkig gaan we in 5Havo naar berlijn, kan niet wachten.


    Van woensdag tot vrijdag gaan we erheen. En mijn humeur zakt met de minuut dat het dichterbij komt verder onder het vriespunt. Dus als ik Kattig of Bitchie reageer, mogen jullie mijn briljante school de schuld geven.

    Ik heb respect als je dit hele zeurverhaal hebt gelezen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 21:29 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omg welke sadist heeft dat geregeld? Mijn Italië reis was gelukkig veel beter (:


    You're a star in heaven.

    Daze schreef:
    Omg welke sadist heeft dat geregeld? Mijn Italië reis was gelukkig veel beter (:


    Die heet Arts. Gelukkig was jouw reis leuker.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:42 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Damn, dat is bestwel raar. Nja, dat met die Nederlanders daar is toch handig? Kan je ook nog Nederlands praten daar. Dat fietsen is iets minder, maaar als je nou gewoon muziek ofzo opdoet dan kom je er wel sneller doorheen. En een roze omafiets is koeel. En neem gewoon een insectenspuitbus mee om al dat ongedierte te vermoorden xd. Ik hoop voor je dat het leuk word :')

    Sentiment schreef:
    (...)

    Die heet Arts. Gelukkig was jouw reis leuker.


    Arts, wat een ironie --' Vooral veel washandjes meenemen dan kan je je zo proberen te wassen wanneer het echt te smerig is ;x


    You're a star in heaven.

    Ehm dat is echt heel erg ruk! Maar Berlijn zal alles goed maken dat weet ik zeker :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg o.o
    Wij gaan met school naar Parijs :Y)


    Never run out of reasons to smile...