• Bron
    -ik heb geen zin om het artikel over te typen --' -

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 16:23 ]

    Als ik dat laatste lees krijg ik een hekel aan Robert. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau.
    Oke dan?
    Hij is dan ook echt de beste acteur ooit. oô

    Dat laatste is dikke roddel! XD


    -

    Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
    Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden. (6)

    Roddels.
    Dat is wat ik denk.


    Let's do this poo

    Broadway schreef:
    Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
    Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden. (6)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoop dat het een roddel is, voor hem.


    Life is hard and then we die

    What ever, hij blijft verukkelijk. hihi

    Broadway schreef:
    Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
    Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden. (6)


    Dan help ik u, ik hoop echt voor meneer Pattinson dat dat laatste een roddel is, anders moet hij eraan xD

    Kickson schreef:
    (...)

    Dan help ik u, ik hoop echt voor meneer Pattinson dat dat laatste een roddel is, anders moet hij eraan xD

    Ik vermoord hem met mijn flijmscherpe tanden (6)

    Desireless schreef:
    Roddels.
    Dat is wat ik denk.


    Happiness hit her like a train on a track

    Broadway schreef:
    Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
    Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden. (6)


    Inderdaad!
    Taylor is veel leuker.
    Robert maakt me verdrietig(huil)


    rules don't stop me

    Ik zou het pas geloven als het uit zijn mond kwam. Tijdschriften, roddelbalden ect geloof ik niet.


    You can run but not hide

    Die laatste is zo een roddel.
    En als je zijn twitter kijkt zie je dat hij van kristen houd en dat de roddels dat ze uit elkaar zijn waar zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Desireless schreef:
    Roddels.
    Dat is wat ik denk.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.