• Want ik heb stiekem het pakketje opgengemaakt wat hij vandaag gekregen heeft en er zaten 3 platen van de beatles in -helemaal in de wolken- dus nu hebben we 33 platen van mijn favoriete band haha.

    we hebben this boy, want to hold your hand, twist and shout,do you wanna know a secret, she loves you en i'll get you er nu dus bij =]
    en ik ben blij
    haha
    -danst-

    wie zijn ouders verzamelen ook platen van bepaalde artiesten


    We can only learn to love by loving.

    Dat is koeeel :') Mijn vader vind meestal dezelfde liedjes als mij leuk (krul)

    Wij hebben ook heel veel platen.
    Maar mijn papa is ook ubercool :3


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn ouders verzamelen geen platen. Maar ze hebben ook een slechte muzieksmaak, dus anders zou ik er ook niet veel aan hebben :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb mijn vaders cd collectie geerfd, ook al een topic over gemaakt ooit :']
    Volgens mij al zowat een jaar terug inmiddels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ze hebben ze allemaal verkocht. -snik-
    Maar ik ze verzamelden er ook heeeeel veel. Echt zonde!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader luistert wat ik haat, hij draagt kleren die ik afschuwelijk vind, hij is het complete tegenbeeld van mij. Ik ga later alle platen erven, gelukkig zijn ze gesorteerd. Die van mijn pa Hups de prullenbak in. Die van mijn moeder hou ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vader heeft wel heel veel cd's en lp's 8) maar hij heeft ook veeeeeeel leuke boeken n.n die ik dan lees, en soms leest ie boeken van mij xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn vader had een heleboel platen, maar die heeft mijn oudere broer opgeëist :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn pa verzamelde platen van Urbanus, Meatloaf, U2 (hun allereerste jaren), van nog veel meer hoor, wij hadden een hele collectie, wij hadden ook nog 5 of 6 platen van de Beatles. Wij hadden over de tweehonderd platen van diverse artiesten :]

    Kickson schreef:
    Mijn pa verzamelde platen van Urbanus, Meatloaf, U2 (hun allereerste jaren), van nog veel meer hoor, wij hadden een hele collectie, wij hadden ook nog 5 of 6 platen van de Beatles. Wij hadden over de tweehonderd platen van diverse artiesten :]
    wij hebben er meer dan 10.000 :x waarschijnlijk. onze hele zolder staat vol en de andere zolder staat ook vol. [wij hebben een zolder boven ons huis en een boven de garage]


    We can only learn to love by loving.

    Jah niet meer xD mijn vader en ik hebben opzich wel de zelfde muzieksmaak , ik zing alles mee wat hij ook kent xD ik weet niet meer van welke band op muziek :S

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn moeder spaart Jip En janneke bekers.. x'D
    Telt dat ook? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bof jij ff
    Ik heb de mijne al 11 jaar niet meer gezien


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Mijn ouders kopen geen platen of cd's. ;DDD

    Geen idee, mijn pa is wel de leukste want hij is grappig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.