• Ik voel me edus áltijd bekeken, echt niet normaal. het is zo erg dat ik s'avonds echt bijna niet naar buiten durf, en ik vind mezelf focking paranoïde, maar het is toch zo. van het kleinste geluidje schrik ik en ik voel overal waar ik ben ogen in mijn rug. dus ik ben gewoon gestoord want ik weet ook dat ernooit iemand is, maar toch ben ik bang en controleer ik of er niemand is :x


    We can only learn to love by loving.

    Slecht geweten?

    Je kan natuurlijk ook doen alsof je aan het bellen bent, dan word je niet zo snel lastiggevallen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Heb ik ook. Maar wat al helemaal raar is bij mij; ik denk dat mensen mij bekijken, vanboven. Ik denk dat mensen -geen doden- me bekijken via raampjes. Die er niet zijn. Echt ontzettend raar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Heb ik ook. Maar wat al helemaal raar is bij mij; ik denk dat mensen mij bekijken, vanboven. Ik denk dat mensen -geen doden- me bekijken via raampjes. Die er niet zijn. Echt ontzettend raar.
    ik heb een achtervolgingswaan, zelfs in mijn eigenhuis :x.

    maar zulke dingen heb ik ook wel is, dat is erg irritant ;x

    @onderbroek
    Ja nogal haha-grapje-

    Hmm, dat kan ja =]


    We can only learn to love by loving.

    Demure schreef:
    Heb ik ook. Maar wat al helemaal raar is bij mij; ik denk dat mensen mij bekijken, vanboven. Ik denk dat mensen -geen doden- me bekijken via raampjes. Die er niet zijn. Echt ontzettend raar.


    Iehl, ja dat heb ik af en toe ook wel eens. Dat is echt dodelijk eng. Dan zit je de hele tijd naar boven te loeren, maar dan staat er simpelweg niemand.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Vroeger had ik altijd het gevoel dat iemand achter me stond, wanneer ik alleen in mijn kamer was. Nu heb ik dat ook soms..
    Of als ik net een enge film aan het kijken ben, en ik moet naar 't wc.. Ik storm gewoon door de gang om zo snel mogelijk terug te zijn bij mijn ouders xD
    Of dat er iemand onder mijn bed ligt..


    VIP - Very Important Penguin

    Ik heb dat ook als ik alleen door het donker loop. ;d
    Je zou voor minder met al die verhalen die je tegenwoordig hoort. ;o

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:12 ]

    Bumblebee schreef:
    Ik heb dat ook als ik alleen door het donker loop. ;d
    Je zou voor minder met al die verhalen die je tegenwoordig hoort. ;o

    Hmm, misschien
    maar ik ben zo gestoord dat ik me vrijwel nooit echt veilig voel ;x


    We can only learn to love by loving.

    Stiekem was ik het.
    Maaaar, ik heb dat niet, volgens mij.
    Of wacht, toch wel, soort van dan. Als ik op vrijdagavond naar huis fiets dan moet ik langs de Diamantflat en dat is eng :x want dan ben ik bang dat van die gozers achter me aan zullen komen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.