• Nops, een goede vriendin doet nu zo kinderachtig om mij te ontwijken en nu loopt ze de hele tijd met een ander meisje. Ik zie ze zo roddelen over mij. En dat wijf zit zo de hele tijd te zeggen. 'Fack you, nee grapje hoor.' ik zie er toch niets grappigs in. Voor de rest heb ik bijna niemand op school. Dus ik zie niet in wat ik daar nog doe. Jammer genoeg mag ik nu niet meer veranderen, aangezien het schooljaar al begonnen is. Van mijn ouders mag ik wel naar Ten Doorn maar ik weet niet wat mijn oma en opa daarvan gaan zeggen. -aangezien zij alle leerkrachten bij mij op school kennen vragen zij hoe ik ben in de les, heel irritant.-
    Hebben jullie dit ookwel eens?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ja, mijn beste vriendin doet soms ook klote en zegt dan: 'Sorry, grapje.' Maar echt bij andere mensen lopen, ja dat doet ze wel maar dat is omdat ik dat ook doe. Soms heb ik even genoeg van d'r en dan ga ik bij dat ander meisje staan. Maar volgens mij roddelt ze niet. Maar weetje,dat zit gewoon in haar, zij is ook redelijk kinderachtig. Ik ken ze tien jaar en ik heb er een beetje mee kunnen leven. Dus ofwel, leer je er mee leven, na een tijdje lukt dat wel, ofwel dumpen.

    Sensible schreef:
    Ja, mijn beste vriendin doet soms ook klote en zegt dan: 'Sorry, grapje.' Maar echt bij andere mensen lopen, ja dat doet ze wel maar dat is omdat ik dat ook doe. Soms heb ik even genoeg van d'r en dan ga ik bij dat ander meisje staan. Maar volgens mij roddelt ze niet. Maar weetje,dat zit gewoon in haar, zij is ook redelijk kinderachtig. Ik ken ze tien jaar en ik heb er een beetje mee kunnen leven. Dus ofwel, leer je er mee leven, na een tijdje lukt dat wel, ofwel dumpen.

    Njah. Ik zit dan wel weer met het probleem dat er niemand rondloopt waar ik mij goed bij voel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nee. Maar in jou geval zou ik gewoon proberen om bij iemand anders te gaan staan en proberen nieuwe vrienden te maken. Van school veranderen vind ik meteen wel extreem.

    Ach ja, probeer dit jaar nog te voltooien en daarna zul je wel zien wat de beste oplossing is ;D

    Succes! : D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 11:27 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb je dubbeltopic geslot.


    Let the Night embrace you

    Wat vervelend, ik heb dat nooit gehad. We hebben een close groepje op school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wij zijn met de hele klas gwn egt een groep.. dusja geen vriendinnen zal nooit voorkomen bij mij..

    Maar heel sneu voor je en probeer idd lekker nieuwe vriendinnen te maken ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Sissel schreef:
    Ik heb je dubbeltopic geslot.

    nja ik ging de link doorsturen.
    maar ik zag dat er geen mod online was (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)