• Een vriendin van me gaat waars. volgend jaar mee doen met popstars. Ze zingt wel goed hoor, maar heel erg met een country stem, en ze doet alleen mee als ze daarna een scooter krijgt van haar vader want dat heeft hij beloofd. dus ik vind het wel geniaal als ze het gaat doen, want ik zou het nooit doen.

    nou jullie mening over talentenjachten zoals Popstars,X-Factor etc.


    Ik vind het allemaal bullshit want van de winnaars hoor je haast nooit meer wat van na hun 1e album ;x
    en het gaat alleen maar om het geld


    We can only learn to love by loving.

    Wat jij zegt. Je verneemt niks meer van ze en ik vind het gewoon een flutprogramma. Soms heb ik gewoon 't idee dat ze alleen maar naar 'de looks' kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind zo'n programma's gewoonweg bullshit ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, ik vind het ook maar dom, van de winnaar hoor je zo goed als niets meer en van de gene op de tweede plaats dan weer wel..;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben het eens met jou.
    Alleen in Engeland en Amerika hoor je nog wat van de winnaars.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het resultaat slaat nergens op, dan kan je het net zo goed niet doen .
    Maar het is wel leuk om te kijken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Nicol schreef:
    Ik vind het allemaal bullshit want van de winnaars hoor je haast nooit meer wat van na hun 1e album ;x
    en het gaat alleen maar om het geld
    Zie dat :'D


    when words fail, music speaks.

    Je kan bij dat soort programma's beter 2e worden. Van de eerste krijg je hoogstens 1 album en voor de rest niks. Maar van de 2e, krijg je albums, die gaan shows presenteren etc.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 19:06 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kijk alleen die.. voorrondes ofzo. Omdat er wel eens gekken meedoen die denken dat ze kunnen zingen, wat ze dus niet kunnen 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het leuk om te kijken, maar ik vind stiekem ook dat het té veel vriendjespolitiek is. Ik wil het wel ooit proberen, gewoon voor de fun. Veel verwacht ik er ook niet van.. Maar zoals jij zegt: je hoort bijna nooit iets van de winnaars. Behalve van die grotere landen. (zie Kelly Clarkson, Leona Lewis, etc)


    You'll never dream alone. <3

    Het is gewoon publiciteit. Daar gaat het om, wat maakt de makers het uit dat iemand wint? IT's all about cash baby.


    Maar wat ik dan wel weer leuk vind; So you think you can dance. Ik bedoel, Timor had vorig jaar misschien niet gewonnen, maar hij zou wel dansen in de concerten van Micheal Jackson! Ik ga vanavond kijken. (krul)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 19:09 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Courageous schreef:
    Ik vind zo'n programma's gewoonweg bullshit ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Alleen de voor rondens vindt ik geweldig om naar te kijken, al die mensen die denken dat ze kunnen zingen en helemaal boos worden omdat ze niet door zijn enzovoort. Geniaal. En verder heeft Rose ook gelijk, dat is meestal wel waar. :'D

    Decoy schreef:
    Ik ben het eens met jou.
    Alleen in Engeland en Amerika hoor je nog wat van de winnaars.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had het niet beter kunnen zeggen.Elk jaar doen ze het opnieuw en elk jaar komt het 'zelfde soort sterretje' uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Decoy schreef:
    Ik ben het eens met jou.
    Alleen in Engeland en Amerika hoor je nog wat van de winnaars.


    You can run but not hide