• De licht van onze badkamer is stuk en nu moeten wij in het donker douchen 0_0
    Dat is best eng, weet je xD
    Dan sta je zo in het donker te douchen, en je ziet niet wat er allemaal gebeurd enzo xD
    En ik heb al een soort van trauma voor de spiegel in de badkamer, dus ik vind onze badkamer al niks en dan ook nog in het donker xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat is best wel gevaarlijk eigenlijk :')
    Als je net gedoucht hebt is het superglad!


    I clicked my heels and wished for you.

    Moest ik ook een keer.Wij hebben dannog een raam maar het begon al donker te worden en toen ben ik bijna over de soort van drempel geflikert(wij hebben een oude doush die gelijk is met de grond dus er licht een hoge drempel voor).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Moest ik ook een keer.Wij hebben dannog een raam maar het begon al donker te worden en toen ben ik bijna over de soort van drempel geflikert(wij hebben een oude doush die gelijk is met de grond dus er licht een hoge drempel voor).


    Dat lijkt me echt gevaarlijk:S
    Bij onze douche heb je zegmaar een hoge drempel dus ik moet straks uitkijken dat ik niet mijn nek breek xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt gevaarlijk:S
    Bij onze douche heb je zegmaar een hoge drempel dus ik moet straks uitkijken dat ik niet mijn nek breek xD

    Valt best mee ik kon me nog net vast grijpen.
    Ik ben wel een keer er bijna over gevallen omdat mijn vader het licht uitdeed.Toen heb ik de radio kapot gegooid


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Valt best mee ik kon me nog net vast grijpen.
    Ik ben wel een keer er bijna over gevallen omdat mijn vader het licht uitdeed.Toen heb ik de radio kapot gegooid


    Mijn stiefvader en broer doen ook altijd de licht van de badkamer uit als ik aan het douchen ben >.<
    Dat is echt zo irritant, dan breek ik ook bijna altijd mijn nek door de drempel xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Me broertje en ik deden vroeger altijd voor de gein het licht uit als een van ons aan het douchen was. En douchen in het donker is idd best eng O_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omg, weet je hoe eng?
    Ik ging net dus douchen in het donker en de droger maakte opeens keihard geluid dus ik schrok me echt dood:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    omg dat hadde wij eerst ook ! xD
    er werd vanalles aan het plafon gerepareert ofsow want we hadde lek, en toen hadde we een dag boven geen stroom dus toen moest ik ook in het donker douche en ik zweer dat was egt niet niet niet leuk!! xD


    --

    kan je niet overdag douchen? ;_; of zijn er geen ramen ofzo?
    Ik douche namelijk altijd 's ochtends in het licht? :3
    ofwacht, nu als je wakker wordt is het ook donker. Nevermind 8D

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 0:50 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    kan je niet overdag douchen? ;_; of zijn er geen ramen ofzo?
    Ik douche namelijk altijd 's ochtends in het licht? :3
    ofwacht, nu als je wakker wordt is het ook donker. Nevermind 8D


    Er zitten geen ramen in de badkamer xD
    Want we wonen in een flat:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.