• Ik ben vriendloos, er is niemand online van mijn vrienden! Terwijl er meestal wel veel bij online zijn dit tijdstip. Wie is er ook gezellig vriendloos?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Whipple schreef:
    (...)
    Ja?
    dat is wel veel =3
    misschien ben ik dan wel in de ene droom heel vriendloos en in de ander heel popu :Y) (A)

YEAAH.

@Demure

Ik ook niet hoor, maar er is iets gebeurd en dat heeft veranderingen gemaakt. Afspreken doe ik eigenlijk niet, alleen met mijn vriend dan. Dan weet ik in iedergeval zeker dat ik kan. Maar bij vrienden bel ik gewoon in de avond op en vijf minuten later zit ik op de fiets.

@Whipple
    Ik zat vroeger heel erg veel achter de pc. Maar toen kreeg ik steeds hoofdpijn en zo en slaapproblemen. Die hoofdpijn is weg, maar dat slaapprobleem is nog niet helemaal opgelost.

x

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Onderbroek schreef:
    @Demure

Ik ook niet hoor, maar er is iets gebeurd en dat heeft veranderingen gemaakt. Afspreken doe ik eigenlijk niet, alleen met mijn vriend dan. Dan weet ik in iedergeval zeker dat ik kan. Maar bij vrienden bel ik gewoon in de avond op en vijf minuten later zit ik op de fiets.

@Whipple
    Ik zat vroeger heel erg veel achter de pc. Maar toen kreeg ik steeds hoofdpijn en zo en slaapproblemen. Die hoofdpijn is weg, maar dat slaapprobleem is nog niet helemaal opgelost.

x

Ik zit denk ik wel vaak op de computer maar nou ook weer niet overdreven super sonisch lang =3, denk ik (A)..x'D
    maar ik heb daar gelukkig niet last van..=x

Demure schreef:
    (...)
    Wajo echt? Ze lijken zo veel langer. ;o

Wacht even, ik haal dat boekje voor je.
    Vraag maar raak.

Onderbroek schreef:
    @Demure

x

Dat is dan weer zo jammer bij mij. Als ik spontaan zou bellen; 'Hé, kan ik naar je toekomen?' Hebben de meesten allemaal training, doen al wat, hebben veel hsuiwerk en ga zo maar door. Ook al vind ik het niet erg om gewoon in mn bed een goed boek te lezen.

Onderbroek schreef:
    (...)

Wacht even, ik haal dat boekje voor je.
    Vraag maar raak.

Haha. Oké;
    staat er in waar gemiddeld de meeste dromen over gaan?
    OF
    Oké inspiatieloos.

Demure schreef:
    (...)
    Dat is dan weer zo jammer bij mij. Als ik spontaan zou bellen; 'Hé, kan ik naar je toekomen?' Hebben de meesten allemaal training, doen al wat, hebben veel hsuiwerk en ga zo maar door. Ook al vind ik het niet erg om gewoon in mn bed een goed boek te lezen.

Ik lees in bed ook altijd boeken. Anders ga ik piekeren in bed over van alles en nog wat. Dan kan je dus nooit slapen, want op een gegeven moment zit je jezelf wijs te maken dat je bijna werd aangevallen door een man met een neus op zijn voorhoofd.
    Nee, dat is overdreven.
    Maar je snapt wat ik bedoel.

Ik heb niet veel 'vrienden' op Quizlet. Er zijn er maar 3 online (:

007

Ben je vriendloos in je dromen of juist popu?-vraagt zich dat nu af (A), misschien staat dat ook wel in dat boekje x'D-

Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik lees in bed ook altijd boeken. Anders ga ik piekeren in bed over van alles en nog wat. Dan kan je dus nooit slapen, want op een gegeven moment zit je jezelf wijs te maken dat je bijna werd aangevallen door een man met een neus op zijn voorhoofd.
    Nee, dat is overdreven.
    Maar je snapt wat ik bedoel.

Ik snap precies wat je bedoelt.

Q schreef:

ik heb er nu 6 online..
    maar dat zijn er de meeste omdat ik er een quiz ofzo van gemaakt heb of maak en dan houd die zo op de hoogte =3

Q schreef:

Ik ook niet. Er is er nu 1 online.

Demure schreef:
    (...)
    Haha. Oké;
    staat er in waar gemiddeld de meeste dromen over gaan?
    OF
    Oké inspiatieloos.

Sommige wetenschappers denken dat dromen de verwerking is van wat we overdag beleefd hebben. Maar er zijn ook mensen die er anders over denken.

Onderbroek schreef:
    (...)
    Sommige wetenschappers denken dat dromen de verwerking is van wat we overdag beleefd hebben. Maar er zijn ook mensen die er anders over denken.

Aha. Nou, nee. Ik heb namelijk een keer een droom gehad en dat ging over dat ik vleugels had en dat ik naar soort groene grote stroken vloog, en dat ik een vliegende beestje als vriendin. Volgens mij heb ik datniet beleefd die dag. x] Maar het kan wel kloppen. Denk ik.

Oke mensen. Ik duuuk m'n ed in. Slaap lekker allemaal. (: