• Wij kregen vandaag een nieuwe docente Frans.
    Om te beginnen was ze 10 minuten tot een kwartier te laat. Toen iedereen uiteindelijk in de klas zat kwam ze binnen gelopen terwijl ze Bonjour liep en toen struikelde ze over de drempel. ='D
    En toen vroeg ze: ''Oké, zitten jullie allemaal op dezelfde plek als normaal?'' Hoor je ons: ''Nee.'' Zij heel wanhopig: ''Ooooh nee.'' Hahaha, het was best sneu want ze was toen daarna zo onzeker.
    Maar het was zo grappig.
    (en als je me nu sneu vind omdat ik dat grappig vind houd je, je commentaar maar voor je.)

    x'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha x'D
    Ik had vorig jaar ook opeens een nieuwe Franslerares, vers van de school. Nou, het was werkelijk een ramp en na een tijdje kon ze het niet meer aan en moest huilen en toen kregen we onze vorige Franslerares weer terug 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    dat ís ook grappig troela XD
    ergens ook wel zielig, maar goed :P


    Life is hard and then we die

    het is toch ook grappig! x'D


    You are beautiful, you are love.

    Dat doet me zo hard denken aan vorig jaar, hadden wij ook een nieuwe docent Frans. Kwam die altijd binnengelopen maar echt zo weird -ze was pakweg 50 jaar of ouder en ze kwam slungelig binnen lopen- en als ze zei "Bonjour! Prenez votre livre a la page 51" hoorde niemand dat want iedereen bleef er door heen praten. En die van ons was ook onzeker want ze vroeg zelfs aan ons of ze een toets had opgegeven en heel de klas zo "Euh, neeeuh dat hebt u niet gedaan mevrouw."

    OverMyHead schreef:
    Haha x'D
    Ik had vorig jaar ook opeens een nieuwe Franslerares, vers van de school. Nou, het was werkelijk een ramp en na een tijdje kon ze het niet meer aan en moest huilen en toen kregen we onze vorige Franslerares weer terug 8D

    Die van ons zit zelfs nog op school. Je zag haar ook echt kijken van: ''Ooh in wat voor kut klas ben ik nou weer beland.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Och gossie,ik vind het toch wel een beetje zielig voor haar.Je zou zo'n eerste dag hebben,lijkt me maar niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WHAHAHAHAHA, sorry, dat vind ik wel grappig :'D


    Only losers can act the way you do

    Het ìs grappig wel sneu voor haar maar het is grappig


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Destroyed schreef:
    WHAHAHAHAHA, sorry, dat vind ik wel grappig :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik zou ook gaan lachen hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat Franse leerkrachten, dus well done! ;D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rhoselyn schreef:
    Ik haat Franse leerkrachten, dus well done! ;D


    when words fail, music speaks.

    Hhaahaha Grappig :P
    Wij hadden vorig jaar een vrouw ze gaf der eerste jaar les maar als ze dan zei NOG EEN X EN DAN NAAR DE GANG!! ofzoietss.. dan zei ze het nog wel tien keer en dan was de les afgelopenxD maar de volgede keer dee z weer Precies hetzelfde dus iedereen praten door der heen en toen is ze een paar keer huilend naar de wc gegaan en naa een paar maanden wilde ze geen les meer geven aan ons(dance)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:9~


    ailoveejoee.

    Dat is ook grappig :'DD

    een van de eerste lessen van onze wiskunde leraar hing er wit krijtstof op een raare plaats O_o
    m.a.w. hij had er dus aan lopen krabben:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.