• Je ziet het al waar het over gaat, een vriendin van mij voelt zich nogal niet gemogen. Ze zit hier ook op Quizlet en ik zeg niet wie. Altijd als zij op een topic reageert, reageert daarna helemaal niemand meer. Ze vind het dan nogal kut, ze is bang dat mensen haar dan niet mogen en dus niks zeggen. Dat wilde ik even zeggen.
    En dan deze topic zinnig te maken, voelen jullie wel eens buitengesloten?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ja.


    You can run but not hide

    Nu wil ik weten wie het is om speciaal voor haar op elk topic waar zei als laatst reageerde terug te reageren. (a)


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa, ik heb vaak het gevoel dat mensen me een nerd vinden.

    Maar dat kan ook omdat ik dat gewoon ben (nerd)


    - hoi ;D

    Ja, iedereen voelt zich wel eens buitengesloten. ;D

    ja dat heb ik ook
    maar daar trek ik me niets van aan
    maar dat niet-reageren-na-dat-jij-heb-gereageerd-ding dat heb ik soms ook
    maar er word vanzelfs wel weer gereageerd


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Tssk, op sommige van mijn topics word ook niet gereageerd hoor. Maar misschien zijn haar onderwerpen gewoon niet leuk of zo?

    ja, soms wel .

    Het is niet van onderwerpen met wat ze maakt van topic, maar als ze iets reageert op een topic en daarna zegt niemand meer iets. Dat heeft ze heel vaak.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Tuurlijk irdereen voelt zich wel eens zo.En ik denk niet dat iemand hier haar buiten wil sluiten.Ik heb ook wel eens dat niemand mee reageer na mijne reactie of dat er geen reactie komt op mijn topic,dat is normaal


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sorry, ik had het verkeerd gezien; Dan vind ik 't nogal belachelijk? Dat gebeurt zo vaak bij mij en ik voel me niet echt buitengesloten neen.

    Tuurlijk, zo voelt iedereen zich wel eens.
    En van dat topic-gedoe, dat heb ik ook wel eens. Ze moet zich niet buitengesloten voelen, want ik vind dat op Q niemand buitengesloten mag worden.


    Never run out of reasons to smile...

    Hoe kunnen we haar nu helpen als we niet weten wie het is ...
    Tja, dan moet jij er maar voor zorgen dat ze zich niet uitgesloten voelt he.
    Maar ik begrijp dat wel, met al die kliekjes en vriendjespolitiek hier!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mensen gaan echt niet zeggen;
    "Oh nee zij heeft gereageerd, ik ga echt niet reageren!" fz, dat klinkt mij nogal onlogisch xd


    - hoi ;D

    Iedereen voelt zich wel eens uitgesloten.

    Dat is het juist, en ik ben dan bang dat die vriendjespolitiek mischien lullige dingen over haar zeggen.
    Ze is mijn beste vriendin en wil haar gewoon altijd zo graag helpen.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change