• Hey People..

    Ik zit niet zo lekker in mijn vel.
    Ik vind mezlf lelijkFoto van mij.Echt ik heb spijt dat ik haar heb afgeknipt.Ik gebruik mijn eigen naam niet om dat ik hem niet mooi vind.Ik wil andere kleur ogen.Ik wil mijn haar in kleurtjes verven maar van mijn moeder mag dat niet.Ik ben pas ongesteld geweest dus alles kwam harder aan.Ik denk dat ik Bi ben*Dit denk ik al heel lang*.Ik zit echt heel erg met mezelf in de knoop.Hebben jullie tips voor me of wat doen jullie als jullie je eigen zo voellen?.Zo ontevreden over je zelf.

    Dankje voor het lezen <3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je bent een prachtig meisje, en dat zeg ik niet uit "medelijden", ik meen het, je haarkleur + je haar vind ik supermooi, so what dat je mss bi bent? Het is de 21ste eeuw.

    Je moet gewoon niet zo onzeker zijn, dat is nergens goed voor.


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Je bent een prachtig meisje, en dat zeg ik niet uit "medelijden", ik meen het, je haarkleur + je haar vind ik supermooi, so what dat je mss bi bent? Het is de 21ste eeuw.

    Je moet gewoon niet zo onzeker zijn, dat is nergens goed voor.


    Dankje <3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wither schreef:
    (...)

    Dankje <3

    Graag gedaan. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind je eigenlijk een heel mooi meisje =)
    En iedereen heeft zo zijn punten waar die onzeker over is. Ik heb dat zelf ook, dat geef ik eerlijk toe. Maar eigenlijk moeten we niet onzeker zijn. Want weetje, als iedereen helemaal perfect zou zijn. Als iedereen precies hetzelfde was, dan was het toch heel saai op de wereld? =x

    smileforme schreef:
    Je bent een prachtig meisje, en dat zeg ik niet uit "medelijden", ik meen het, je haarkleur + je haar vind ik supermooi, so what dat je mss bi bent? Het is de 21ste eeuw.

    Je moet gewoon niet zo onzeker zijn, dat is nergens goed voor.


    Just a simple "I love you" (:

    Je moet niet zo onzeker zijn want je bent echt een prachtig meisje, en dat meen ik.

    Ik vind je haar prachtig, en jou ook. En als ik dat niet vond had ik niet gereageerd dus ja het is echt zo. En als je bi bent, who gives a damn? Heb je alle keuze van de wereld, alleen maar fijn toch. Als iemand zeurt stuur je ze maar door naar mij :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 20:24 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ah, dat hoort allemaal bij je leeftijd. De puberteit is een bitch, is het niet. Je bent ten eerste helemaal niet lelijk. Dat je spijt hebt dat je je haar hebt afgeknipt dat is normaal. Maar je moet risico's durven nemen in je leven en ik moet eerlijk zeggen; Ik vind jou wel mooi met je haar zo ^^ Maar niemand is perfect dus jij ook niet, iedereen is hoe hij of zij is en dat moet je accepteren. Rond de puberteit is dat heel moeilijk, dan zit je sowieso met je zelf in de knoop en zo ^^ Wat betreft die ander kleur ogen; Je kan je ogen misschien er leuker laten uitkomen door je make-up aan te passen rond je ogen. Echt een andere kleur zal je niet kunnen krijgen, maar door andere dingen te proberen kan je misschien stilaan een mooier effect bij je ogen krijgen. Je haren kleuren hoeft toch niet? En als je moeder het nog niet wil dan wacht je er beter mee. Wat als je daar niet mee staat? Dan zit je wel mooi met die kleur. Dat van bi kan ik niet echt helpen - daar zul je in de tijd wel achterkomen.
    Maar weet je; je bent goed hoe je bent en niemand is perfect. Als je alleen ontevreden blijft over je uiterlijk ga je echt in de problemen raken -ervaring- Praat er over met je ouders, een andere volwassene die je vertrouwt of eender wat Maar blijf hier NIET mee zitten!

    Devious schreef:
    Je moet niet zo onzeker zijn want je bent echt een prachtig meisje, en dat meen ik.


    Ahgg jullie hebben gelijk,Ik moet niet zo zeuren.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zoals de mensen hier boven,ben je niet lelijk,je bent een mooi meisje en iedereen heeft miss wel iets van oww dat vind ik niet zo mooi aanmezelf.Maar niemand is echt lelijk.En mss ben je bi,En dan?Als jij je daar prettig bij voelt,is het goed.Jij weet wat je wilt en dat is toch het belangrijkste?naja ik hoop dat je wat hebt gehad van mijn peptalk? :x

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vind je foto mooi hoor :]
    En als je bi bent, wat dan nog?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niks veranderen aan je haar. Je bent echt prachtig. Ik mag zelf ook niet mijn haar verfen, mijn moeder vind het al mooi van mezelf. Toen ik een blonde ponnie had, had ik er zelf spijt van enzo.
    En so what als je bi bent? Je bent wie je bent, en de mensen moeten je maar zo accepteren (:


    Maybe part of loving is learning to let go...

    In principe is iedereen bi, maar er word je geleerd van jongs af aan dat je op het ander geslacht moet vallen. En jij hebt je daaraan niet gegeven. Dat is juist moed.


    Life is hard and then we die

    ZoeZealous schreef:
    Niks veranderen aan je haar. Je bent echt prachtig. Ik mag zelf ook niet mijn haar verfen, mijn moeder vind het al mooi van mezelf. Toen ik een blonde ponnie had, had ik er zelf spijt van enzo.
    En so what als je bi bent? Je bent wie je bent, en de mensen moeten je maar zo accepteren (:



    Daar be ik juist bang voor.
    Dat mensen mij anders gaan zien.
    En het vertellen aan mijn ouders hoe ga ik dat doen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jij bent HELEMAAL NIET lelijk (:
    Jij bent een mooi meisje hoor (:
    En dat je bi bent kan je niks aandoen he (:
    En dat is niet erg !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)