• Wel, een vriendin van mij is 'gedumpt' door haar lief. De reden? Ze waren niet meer veel bij elkaar tijdens de speeltijd, zij was bij haar vriendinnen en hij was bij zijn vrienden. Verder kwamen ze wel regelmatig langs bij elkaar. Ze vond het hélémaal niet erg dat het gedaan was.

    Ik bedoel; dan is dat toch nooit echte verliefdheid of liefde geweest? Dan is het toch stom een 'relatie' te hebben of ligt dat nu aan mij? ôo

    Ik kan natuurlijk niet oordelen over de chemie tussen hun maar het was eigenlijk hetzelfde als een goede vriendschap maar ze noemde zich dan een koppel. Dus ze knuffelde niet eens af en toe ofzo ;d

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 21:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Nee, ik vind van niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien zijn ze wel uit elkaar gegroeid ofzo. Hoe lang waren ze samen? ;D

    Ik heb geleerd om me niet te bemoeien met het liefdesleven van mijn vriendinnen ;D
    En, deze week is hetzelfde gebeurt met een vriendin van mij. Maar aangezien ze op Q zit, en de kans groot is dat ze dit leest, ga ik niet echt mijn mening vormen (:
    Al vind ik wel dat je gelijk hebt :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Thja, als je het zo leest niet. Maar ik neem basisschool/lagereschool liefdes niet echt serieus.


    -

    Er kan wel liefde zijn geweest tussen hen, wij zijn niet degenen die de chemie van een ander kunnen bepalen. Althans, ik ben niet helderziend. Het kan zijn dat ze gewoon uit elkaar zijn gegroeid. Sommige mensen die al heel lang met elkaar getrouwd zijn hebben nu een verstandshuwelijk terwijl toen ze nog jong waren, echt dol op mekaar waren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Devious schreef:
    Misschien zijn ze wel uit elkaar gegroeid ofzo. Hoe lang waren ze samen? ;D
    Ik weet niet, bijna een jaar ofzo.


    Only losers can act the way you do

    Striflicious schreef:
    Thja, als je het zo leest niet. Maar ik neem basisschool/lagereschool liefdes niet echt serieus.
    Ze zit in het tweede middelbaar dus het was geen bassischoolliefde :'D


    Only losers can act the way you do

    misschien probeert ze zich groot te houden?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Destroyed schreef:
    (...)Ik weet niet, bijna een jaar ofzo.

    Dat is wel redelijk lang hoor. Waarschijnlijk zijn ze uit elkaar gegroeid. Gebeurd wel vaker. ;D

    Misschien is de liefde gewoon over?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, het kan zijn, zoals Decoy zegt, dat de liefde gewoon over was, op het begin gingen mijn vriendje en ik tijdens de pauze ook gewoon bij onze eigen vrienden staan, nu komt hij wel zo goed als elke pauze bij mij staan..Maar, de liefde was vast gewoon over, bij beide.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lijkt me niet échte liefde, neen, maar sommige mensen zijn nog nooit verliefd geweest en weten niet of ze nu wel verliefd zijn of niet, dan nemen ze met iemand en als het uitgaat, merken ze dat ze er nooit verliefd op waren.
    Snap je ? ^^


    -

    vulnerable schreef:
    Lijkt me niet échte liefde, neen, maar sommige mensen zijn nog nooit verliefd geweest en weten niet of ze nu wel verliefd zijn of niet, dan nemen ze met iemand en als het uitgaat, merken ze dat ze er nooit verliefd op waren.
    Snap je ? ^^
    Nu wel ;D


    Only losers can act the way you do

    Dat is inderdaad geen echte liefde.


    Happiness hit her like a train on a track

    So what? Maakt het wat uit? Ik bedoel, het was toch niet jouw relatie xD?


    Life is hard and then we die