• Kunnen wij die ook gewoon zien via de Nederlandse MTV? Of moeten we daarvoor weer via de pc kijken?

    Het wordt in Berlijn gehouden, dus ik neem aan dat we het gewoon via MTV kunnen zien. De VMA's kon je ook gewoon kijken op tv hoor. o.ô


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wanneer en hoe laat komen die op tv? Ik wil zien:9~ Doet tokio hotel ook mee? vast wel toch?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    @ NERDLESS: Ja, Tokio Hotel is ook genomineerd volgens mij. Het word gehouden op 5 november '09, en ik weet niet hoe laat. Ik denk rond 9 uur 's avonds?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Het wordt in Berlijn gehouden, dus ik neem aan dat we het gewoon via MTV kunnen zien. De VMA's kon je ook gewoon kijken op tv hoor. o.ô

    Ja, maar dan waren de herhalingen x']. Ik heb het op m'n pc zitten kijken (:

    Blondine schreef:
    @ NERDLESS: Ja, Tokio Hotel is ook genomineerd volgens mij. Het word gehouden op 5 november '09, en ik weet niet hoe laat. Ik denk rond 9 uur 's avonds?


    Okaay :D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Confused schreef:
    (...)
    Ja, maar dan waren de herhalingen x']. Ik heb het op m'n pc zitten kijken (:

    Maar nu word het in ons Berlijn gehouden, dus nu hebben we geen gekloot met de tijd. Dus je kan het gewoon op tv zien, I guess. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gemeen! da's midden in mijn proefwerkweek =.=
    die begint op 5 november, en 6 november lekker weer toetsen > : [ gemeeheeen !
    --maar ik ga wel kijken (A)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    5 november om 9 uur is het gewoon op de nederlandse MTV te zien

    en Tokio Hotel is genomineerd in Best Group


    Love is overrated

    Ik denk het wel, de laatste keer in Berlijn kwam ook gewoon op de Nederlandse MTV. Begint toch om 9 uur? 5 November? en Tokio Hotel treed op <3

    Ik wil hem zienzienzien,
    want Paramore
    komt .


    EN IK HEB DE HELE TIJD OP KOL GESTEMD,


    Wordt het weer geen kings of leon . ><


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.