• Vorig jaar, of misschien zelfs nog wel langer teurg werd dit geintroduceerd op de nederlandse radiozender '3FM'. Dan werden er zinnen uit engels(of ander talige)liedjes gehaald die heel veel op Nederlandse zinnen leken. Sommigen lijken echt precies.

    Waarschuwing voor je het kijkt (krul), als je dit fragementje gehoord/gezien hebt zul je voortaan niets anders meer horen dan de vervormde nederlandse tekst ipv de goede (nerd).

    Mama Appelsap


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt geweldig XD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Die van Amy Whinehouse had ik al eerder gehoord en nu hoor ik altijd dat gedoe met een biertje xD Maar ik vind het zo onwaarschijnlijk dat ze dat níet echt zingen xD
    Mijn zusje heeft me deze laten horen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had er ook 1 van Wes, maar die kan ik ff niet vinden.
    Gevonden: Wes - Alane
    Dat filmpje is best wel geniaal trouwens =D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 0:44 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Whaa. Dat is echt grappig, en inderdaad als je het een keer hebt gehoord hoor je het altijd (':


    your eyes are like stars in the night.

    Whaha, vet! XD


    -

    Je hebt er ook nog een van ; Patrick bruel, en dan zingt die ; Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij. of zo. maar die kan ik nu niet vinden.. O_O

    dat is zoo geniaal haha =3

    -adoreert 3fm-


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet niet of ik het dan nog wel wil horen :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is echt geniaal. Wij keken dat vrijdagmiddag met Nederlands ook :').


    -

    Dattisechtleukjohh. (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haha, zo nu en dan luister ik dat eens. En dan blijft me dat echt een tijdje achtervolgen. Nu ga ik het dus niet luisteren omdat ik tijdelijk niet opnieuw dat vervormde nederlands wil horen. :'D

    Dat is zow awesum x'D


    dream, dare, fly!

    60 nummers van mama appelsap ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, vorig jaar liet onze muziekleraar dat horen.. Er was ook een stom buitenlands liedje en als ik dat liedje hoor, hoor ik Nederlands en niet buitenlands >< Maargoed, gekheid x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ahahaha. Dat filmpje is echt geniaal :').

    "Ik ben een fietsenrek"


    "I shut my eyes in order to see.'