• Eén jongen jaloers maken en dat ie me wel gaat ziet zitten? Ik ben namelijk erg verlegen als het om jongens draait en gisteravond vierde ik mijn zestiende verjaardag met films kijken enzo en toen was hij er dus ook. Maar weten jullie iets? Hij is zo focking leuk! En hij heeft wat van Tom Welling. :X:$

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

je moet hem echt niet jaloers gaan maken ofzo.. soms is dat echt gemeen.. wees gewoon jezelf bij die jongen.. dan zal ie je pas leuk vinden.

[ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 18:53 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Is jaloers maken wel goed? Misschien gaat hij dan denken dat je al bezet bent en zal hij de moed sowieso opgeven als hij iets voor je voelt...

[ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 18:52 ]

Only losers can act the way you do

Hmmmmmm.
    Het enige wat je kan doen is op hem afstappen, en een écht praatje met hem maken. Beetje flirten (hand aanraken, EN VEEL LACHEN. Jongens houden volgens mij niet van chagrijnige meisjes.)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Eeh,,
    geef hem 2 dagen lang aandacht, maar wel zoo erg dat het echt te merken is.. en een dag daarna negeer je hem een beetje en ga je die aandacht aan wat andere jongens geven!

helpt bij mij altijd.. ^^

So far away..

lach gewoon veel naar hem.
    jaloers maaken is namelijk bestwel gemeen.

btw Tom Welling is F'ing HOT!!!

[ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 18:53 ]

To The Stars Through Adversity

Rhapsody schreef:
    lach gewoon veel naar hem.
    jaloers maaken is namelijk bestwel gemeen.

btw Tom Welling is F'ing HOT!!!

Ik heb meestal heel veel lol op msn en soms als ik online kom of ik ben al online dan ga ik meestal niet meteen praten. x]

Destroyed schreef:
    Is jaloers maken wel goed? Misschien gaat hij dan denken dat je al bezet bent en zal hij de moed sowieso opgeven als hij iets voor je voelt...

None but ourselves can free our minds.

Dat is eigenlijk nog al het stomste wat dat je kunt gaan doen, hem jaloers maken.

Ik weet anders niet wat ik moet doen.. :|

Gewoon de persoon zijn wie je bent. Meer als dat kun je niet doen. En wanneer hij je dan niet moet, of niet leuk vind. Heeft hij peg, want dan is het teken dat jij hem niet waart bent.
    Je moet echt jezelf zijn, en meer niet. Want als je hem jaloers maakt, gaan daar problemen van komen.

Irgendwann schreef:
    Gewoon de persoon zijn wie je bent. Meer als dat kun je niet doen. En wanneer hij je dan niet moet, of niet leuk vind. Heeft hij peg, want dan is het teken dat jij hem niet waart bent.
    Je moet echt jezelf zijn, en meer niet. Want als je hem jaloers maakt, gaan daar problemen van komen.

Ty :]

Niet jaloers maken, gewoon jezelf blijven.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.