• Nu gaan jullie vast denken: wie verjaart er nu niet graag??
    Wel, ik.
    Dit jaar toch. Het wordt echt een ramp!
    Zondag word ik 16, maar het wordt helemaal geen sweet sixteen, want ik moet heel veel huiswerk maken, omdat ik alleen op die dag er tijd voor heb...
    Ik moet een powerpoint presentatie maken, echt een hele moeilijke, maar mijn vaste pc werkt niet meer, dus kan ik het niet maken en het is echt een belangrijke taak!
    Daarnaast is mijn neefje net één dag voor mij jarig en geeft hij op MIJN verjaardag zijn familiefeestje, waar mijn ouders en broer naartoe gaan. Ik kan niet mee vanwege het huiswerk.
    Ik zit dus helemaal alleen mijn verjaardag...
    En ik heb dan ook geen contact met vrienden ofzo, want mijn msn ligt er natuurlijk ook uit, want het is gewoon de hele pc...
    En nog vannalles dat tegenzit, waardoor ik gewoon geen zin voor wat dan ook meer heb.
    Wie is er nog even vrolijk als mij? -retorische vraag -

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat heb ik ook al zo lang ik mij kan herinneren. Mijn verjaardagen zijn pas leuk wanneer ik niet thuis ben en het liefst zelfs niet eens meer in Nederland. Maar bekijk het zo je kunt het ook op een andere dag vieren <3 Alvast gefeliciteerd!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik haat verjaren; ik sta namelijk niet graag in de belangstelling.
    Ohja, ook alvast gefeliciteerd !

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:22 ]


    -

    je bent niet de enigste :( op mijn 18de verjaardag 3 november moet ik van 9:00 tot en met 21:00 's avonds ongeveer op school zitten :'(

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:24 ]

    FurImmerJetz schreef:
    je bent niet de enigste :( op mijn 18de verjaardag 3 november moet ik van 9:00 tot en met 21:00 's avonds ongeveer op school zitten :'(

    Maar jij hebt dan waarschijnlijk nog je vrienden om je heen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Een hélé dag huiswerk maken? Is dat niet een beetje overdreven. Als je er nu een paar uur geconcentreerd aan werkt, dan kan je daarna misschien met vrienden afspreken.

    Als je je vrienden niet op msn kunt bereiken, moet je naar ze toegaan (: en dan dat huiswerk, ik zou aan mijn leerkrachten zeggen dat ik 16 ben geworden en dus even geen tijd had om huiswerk te maken :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    mobiel?
    alvast gefeliciteerd<3


    when words fail, music speaks.

    Ik vind verjaren ook niet zo fijn, dan krijg ik net iets té veel aandacht naar mijn zinnen ><


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb een rot 13de verjaardag gehad en een rot 14de, en een rot 15de, en een heel erg shitterige 16de verjaardag gehad. En nu ben ik ook bang voor mijn 17de :]
    dus ik weet hoe je je voelt :]

    Jeetje das kutties ö
    Nja ik vind mijn verjaardag altijd wel leuk, maar ben ook in de zomervakantie jarig dusja :')


    I don't need words to feel those lips.

    gewoon je verjaardag vieren. en maandag de waarheid vertellen of anders ziek melden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 19:27 ]


    You can run but not hide

    ik vind mijn verjaardag niet echt erg. maar bij andere op verjaardag gaan vind ik stom. want ik ken veel mensen dan niet:|


    Stop holding me under and let me breathe.