• Wiepsewloppsen van me.
    Ik verveel me, dus ga ik even een klein update topicje maken, over hoe het met mij gaat, en daarna mogen jullie vertellen hoe het met jullie gaat.
    Liefde: Verliefd op nog steeds hetzelfde lekkerding, bloos nog steeds als hij langs loopt, en ik durf niet op hem af te stappen, - triest-
    School: School gaat minder, veel minder. Ik doe VMBO, het ongeveer gemiddelde, en mijn frans zakt gigantisch achteruit, 1, 5 en een 1. Tja, ik ben nu hard aan het leren. En waar ik vorig jaar zo slecht in was, biologie, gaat nu beter!
    Vrienden: Veel vrienden om mij heen, en ik zit regelmatig lekker in mijn vel.
    Uiterlijk: Ook daar maak ik mij nog steeds zorgen over, ik ben aan het proberen om af te vallen, maar dat lukt me niet. Dus geef ik het op, ja. Maar telkens als ik dat zeg, ga ik het opnieuw proberen. Ach, dan nog maar een keertje dit liedje luisteren.
    Thuis: gaat alles goed, nieuwe computer, dus superssssnel internet!
    Overig: Het gaat het ene moment beter dan het andere moment, maar op dit moment gaat alles goed!

    Zo, en nu mogen jullie, lieve kinders.

    Liefde ; liefde sucks
    School ; VOor het eerst heb ik nog maar weinig onvoldoendes
    Vrienden ; daar gaat hetminder, iedereen laat me vallen
    Uiterlijk; ik heb en totale make-over gehad. geweldig haha. weg met al die zwarte kleding let's wear some colour. alleen tja aangekomen en nu probeer ik het eraf te krijgen maar het lukt niet
    Thuis ; nog steeds hetzelfde. veel ruzie.


    We can only learn to love by loving.

    Pfff.. geen zin om het allemaal te typpen
    Maar het gaat goed met me ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Liefde: Euh... ik durf het niet te vragen aan hem of het wederzijds is. Conclusie= onzeker. Héél onzeker.
    School: Punten zijn goed, maar ik heb ak/wiskunde en die shit nog net terug gekregen. Dat zal wel minder zijn , haha. Maar ik heb er nog steeds de pesthekel aan, serieus =x
    Vrienden: In RL "begint" het weer te bloeien, via internet gaat het geweldig. Ik kan megeen betere wensen <3
    Uiterlijk: Ik haat mijn haar op het moment, en ik moet echt gaan afvallen. Maarja, dat ik lekker in mijn vel zit vind ik belangrijkerals dat getal x,x
    Thuis: gaat wel. Bij mam is er nog veel ruzie tussen haar en mijn broer, en ik kan nog steeds niet helemaal mezelf zijn bij haar, heb ik het gevoel. Bij me vader voel ik me veel beter :X
    Overig: Over het algemeen gaat t wel goed =] soms wat minder, maar dan heb je nog muziek als therapie <3


    Liefde; was en ben nog steeds verliefd op een eikel van een gast ;x
    School: voor sommige vakken slecht, andere goed..
    Vrienden: zelfde als bij jou :'D
    Uiterlijk; in de zomer heb ik vééééél complimentjes gekregen, dus sindsdien zit ik er niet meer zo over in, maar dat wilt niet zeggen dat ik er nooit meer over in ga zitten.
    Thuis; kreeg een tijdje geleden slecht nieuws te horen, maar dat gaat blijkbaar niet door, dus ik vet blij natuurlijk.
    Overig: geen idee ;x


    -

    Liefde: hetzelfde als altijd
    School: 31% voor Nederlands, en 0% voor Aardrijkskunde. Het gaat dus slecht op school.
    Vrienden: wel ze negeren mij, lopen van me weg, en roddelen over mij achter mijn rug.
    Uiterlijk: nogaltijd het buikje, de acne en al die andere dingen.
    Thuis: slechte sfeer.
    Overig: vandaag werd ik aangestaard door een jongen op een fiets. er zal wel weer iets aan mijn gezicht gehangen hebben zeker. want die jongen heeft alleen oog voor muziek --'
    in één woord het leven is oneerlijk.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Liefde: Ik wil hand in hand lopen, samen een filmpje kijken, enz.. Maar ik vind niemand! >.<
    School: Het gaat goed, maar ik weet dat ik meer mijn best moet doen, want anders kom ik er niet.
    Vrienden: Hmm, gaat redelijk goed al zijn er leukere tijden geweest.
    Uiterlijk: Zit goed. ^^
    Thuis: Ik heb geen problemen hier. ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 19:27 ]


    Let the Night embrace you

    Liefde: Ik ben niet verliefd.
    School: Het gaat goed, op mijn vorig rapport had ik 68,5%. Maar het kan beter nu :')
    Vrienden: Mijn twee beste vriendinnen zitten op een andere school. En mijn nichtje zit ook op een andere school. :'( Maar ik heb nog wel vriendinnen op mijn school ^^
    Uiterlijk: Ik moét dringend afvallen en mijn haar moet terug in vorm geknipt worden.
    Thuis: Alles gaat goed hier ^^
    Overig: Een jongen van mijn klas is vet kinderachtig. Denkt dat ik op Glenn verliefd ben -wat hélemaal niet waar is, want dat is ook zo'n klein kind- En bovendien is die jongen 17 jaar. >< IK ERGER MIJ AAN HEM!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Liefde: Volgens mij ben ik min of meer verliefd. Of niet. Goeie vraag. Hello, lord? Am I in love?
    School: Daar mag ik wel wat meer energie in steken. Maar ja, heb net lekker wel Engels geleerd (nerd)
    Vrienden: Joah.
    Uiterlijk: Ik heb een scheur in mn lip en dat doet zeer, damnit!
    Thuis: Business as usual.
    Overig: Ik moet naar de plee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Liefde: Happy Single (cool)
    School: Allesgoed! Frans gaat supergoed, alleen NL gaat wat minder.
    Vrienden: Ik heb echt het gevoel dat ik me bij de vrienden die ik nu heb écht thuis voel. Ze zijn veel voor me beginnen betekenen.
    Uiterlijk:Ben weer bijgekomen, en ik weet écht niet meer wat ik met m'n haar aan moet. Maaaaar binnekort ga ik shoppen! :D
    Thuis:Alles bon hoar. :'D
    Overig:Quizlet is my life! (nerd)


    - hoi ;D

    Oh, en als je je verveelt kun je gaan brainstormen over een nieuw idee voor de verhalenwedstrijd (cat)
    Verder niet ongeduldig of zo -whistles innocent-


    No growth of the heart is ever a waste

    Liefde: Tom Kaulitz blijft de enigste.
    School: Het word gewoon elke dag erger en kutter.
    Vrienden: Sommigen zijn zich te hard aan het aanstellen. Anderen zijn dan weer normaal.
    Uiterlijk: Is nooit goed met me mee gegaan.
    Thuis: Saai.
    Overig: Ik ben me aan het irriteren.

    Aurelia schreef:
    Oh, en als je je verveelt kun je gaan brainstormen over een nieuw idee voor de verhalenwedstrijd (cat)
    Verder niet ongeduldig of zo -whistles innocent-

    Nee-ee, doe ik, als jij voor mij morgen mijn franse cijfers opkickt? Ik wens je veeeeel succes, met een 1, 5 en een 1. Moehahah, ik ben leren dus! (krul)

    Liefde: Ik heb het liefste vriendje van de wereld, nu al voor meer dan een jaar ;D
    School: Het gaat, maar wiskunde zou beter kunnen maar daar heb ik momenteel echt geen zin in.
    Vrienden: Leve Smien
    Uiterlijk: Ik zie er niet slecht uit, mijn haar is blonder door de zon van deze zomer, maar mijn lippen zijn kapot van de kou... Nja, veel labello smeren dus ^^
    Thuis: Slecht. Ik mag nog steeds niet buiten. Lekker hoor, niet met mensen mogen afspreken omdat ze bang zijn dat je dan naar je vriendje loopt. Hallo? Ik heb naast hem ook nog een leven hoor... En mijn zusje is zo dom. Hebben we gisteren 'gevochten', en nu zaagt zij dat haar knie ontstoken is omdat ik tegen een wondje zou hebben getrapt. Denk dan eens na met wie je uitdaagt he...
    Overig: Ik leef nog (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 19:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Liefde: Het gaat goed. Ik heb sinds anderhalve week met een jongen, hij is echt lief, alhoewel ik hoor dat hij me playt dus ik hou effe afstand. B)

    School: School gaat goed ^^. Heb nog geen onvoldoende gehaald, alhoewel ik voor een SO voor geschiedenis een 6.5 had [/boeien] en ik laatst nog een SO voor geschiedenis had waarvoor ik dus echt niet geleerd heb, dus dat word m'n eerste onvoldoende. B] - Verder weten alle leraren m'n naam, niet positief, ben ook al een keer een halve dag geschorst. Oké, om eerlijk te zijn, sloeg die reden nergens op, al zeg ik 't zelf.
    Vrienden: Ik kan het met heel veel mensen vinden op m'n nieuwe school :').
    Uiterlijk: Ik ga m'n haren weer verven (nerd). Ik wil nu weer naar bruin gaan, heel donkerbruin, of kastanjebruin.

    Thuis: Nogal vaak ruzie met m'n moeder.

    Overig: Ik ben nogal snel beledigd de laatste tijd.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 19:57 ]


    -

    Liefde: Hoe raar ik het van mezelf vind. Ik blijf maar verliefd op een.. zo onbereikbaar iemand. Nog nooit heb ik hem ontmoet, gezien, gehoord.. Wat echt niet normaal is voor mij aangezien ik niet rap verliefd word. [en dat verliefdheid wel hel rap aan kwam. (lees: dag 1 dat ik hem zag)]
    School: Gaat goed. Goede resultaten, alhoewel ik stiekem bijna niets voor school doe. ;x
    Vrienden: Mijn vrienden kun je op één hand tellen. Niet veel dus, en ik ben blij met ze.
    Uiterlijk: Slecht? Nee, niet om aan te stellen. Ik voel me ziek en zie er niet gezond uit. Net een gedrogeerde zombie. Maar toch ben ik op de één of andere manier niet ziek.
    Thuis: Sinds kort gaat alles hier weer goed.
    Overig: Ik voel me de laatste tijd echt niet goed. Ik voel me niet goed in mijn vel en krijg er de kriebels van. Vroeger maakte ik me geen zorgen om mezelf en bleef maar alles geven en vrolijk zijn. Nu ben ik ineens alles behalve vrolijk terwijl ik mezelf wel zo uit.. :/
    -Damn, nu klink ik iemo. ;x-


    You'll never dream alone. <3