Hmm ik voel me zow weird nu...
De jongen die ik leuk vind was gisteravond zo op msn met in zijn msn naam: Ok I fuckt up I know -_-"
Ik wou niet vragen wat er was omdat ik me dat meteen zo'n bemoeier vind en aangezien ik hem nog maar 2 weken ken...
Toen kwam hij online met dit: (Slapen) I hope there's no morning tomorrow -Ok I fuckt up I know -_-"
En ik heb hier vanacht zo eng over gedroomd, want 4 jaar geleden had een hele goeie vriend van me ook zo iets in zijn msn naam staan en toen heeft die die avond zelfmoord gepleegd...
Ik heb gedroomd dat die jongen die dat nu in zijn msn naam heeft staan vannacht ook zelfmoord pleegde, ik schrok wakker en was dus echt ff in paniek...
Vanochtend had die nog hetzelfde in zijn msn naam staan dus besloot ik om toch wat tegen hem te zeggen... Hij zei dat het niks bijzonders was en deed voor de rest allemaal vrolijke smilies erbij sturen, maar dat is gewoon niet hem!
Edit 1:
Hij heeft nu ook nog in zijn naam staan: Cut my thought and watch the sky turn red with hate en daarachter nog hetzelfde als vanochtend...
Edit 2:
Vandaag op school was hij heel stil, hij heeft amper wat gezegd, keek de hele dag heel boos/depri en hij liep tegen een muur op en liep gewoon door... Hij wil maar niet zeggen wat er is en het gaat echt niet goed met hem! Nu moet die nog alleen naar het station en daarna met de trein naar huis, ik voel me de hele dag al zo kut voor hem en wil hem helpen maar ik heb geen idee hoe! En het idee dat die zo alleen is vind ik ook niet echt fijn...
Zo doet die nooit en ik zit me echt zorgen te maken om hem en ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als toen met een goeie vriend van me...
En ik zie echt constant dat beeld voor me uit me droom...
Ik weet het gewoon even niet meer en moest dit ff kwijt!
[ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 17:25 ]
dream, dare, fly!