• Marleen is een meisje van 13, bijna 14 jaar. Haar ouders zijn omgekomen bij een brand, Marleen heeft ze zien branden, en heeft daardoor een grote fobie voor vuur. Nu woont ze alleen met haar [..]. [..] Is zanger[es] van de band [..]. Op een dag wordt Marleen ontvoerd. Met de bedoeling dat er veel losgeld word betaald door [..]. Maar [..] doet dat niet, omdat dat slechte reclame is voor de band. Dan wordt er opeens toch het losgeld betaald, niemand weet door wie. Sindsdien ontvangt Marleen steeds briefjes. En als ze iets wil hebben, ligt het de volgende dag voor de deur. Wie is toch haar stalker? Als Marleen daar achter is gekomen, is haar probleem nog niet voorbij..


    Ik snap dat het onduidelijk is met al dat "[..]" gedoe! Maar dat is het probleem, ik twijfel of ik met beroemde mensen moet doen.. Wat vinden jullie? Misschien helpt het, dat als ik zeg dat er bij géén beroemde mensen, wel rollen komen. Anders waarschijnlijk niet.

    En ohja, dit verhaal word iets orgineler, omdat ik ook in het Engels ga schrijven, aangezien de ontvoerders Engels zijn.


    Dus, wat denken jullie?x;

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 14:21 ]


    everything, in time

    goed idee!!
    ik vind het ook leuk dat je het in het engels gaat doen:')


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    goed idee!!
    ik vind het ook leuk dat je het in het engels gaat doen:')


    Dankje!

    Maar wat vind je, mét beroemde personen en dan geen rollen, of rollen en dan geen beroemde personen?

    x.x


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dankje!

    Maar wat vind je, mét beroemde personen en dan geen rollen, of rollen en dan geen beroemde personen?

    x.x

    ik weet niet,
    ik denk dat het meer mensen aan spreekt als het niet met beroemden mensen is. maar ik heb echt geen idee


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    (...)
    ik weet niet,
    ik denk dat het meer mensen aan spreekt als het niet met beroemden mensen is. maar ik heb echt geen idee


    Hmm, ik weet het ook niet..

    Mensen, willen jullie alsjeblieft iets zeggen? Ookal spreekt het idee je niet aan. ;)


    everything, in time

    Ik kan wel Engels, maar niet zo goed om een heel verhaal te volgen. Maar ik zou rollen doen, geen beroemdheden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Ik kan wel Engels, maar niet zo goed om een heel verhaal te volgen. Maar ik zou rollen doen, geen beroemdheden.


    Haha, ik suck ook in Engels. En ik doe ook niet teveel zinnen. Ik schrijf in ik-pov en dan herhaal ik in mijn gedachten de zinnen in het Nederlands zeg maar. Dus vertaling is erbij. En ik gebruik niet te veel Engels..


    everything, in time

    Goed idee, ik wil hem graag volgen. ^^
    Over die rollen gesproken, misschien kun je het allebei doen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Goed idee, ik wil hem graag volgen. ^^
    Over die rollen gesproken, misschien kun je het allebei doen?


    Noukijk nee,
    wantwant er komt zoiezo één beroemd iemand in. Maar voor de zus/broer van Marleen. Daar gaat het om. Óf het worden de Kaulitz broertjes, óf dus een onbekend iemand. Maarja, hier zijn overheersend meisjes. Dus dat word dan waarschijnlijk een zus. En de ontvoerders zijn zoiezo 2 mannen. En een bf heb ik al.


    everything, in time

    Met Draco.(A)
    haha. euuh, wel beroemde mensen! :D

    Cuddle schreef:
    Met Draco.(A)
    haha. euuh, wel beroemde mensen! :D


    Nee Marjolein,
    géén Draco nu.

    -Goedhea.(A)-

    Maar fijn, nu heb ik een stem voor rollen, en één voor beroemd. Schiet ik al op.
    _O_

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 20:02 ]


    everything, in time

    LiefMooiKnapSexyLekkerding van me,

    Je moet gewoon mij er in doen x"D,Maar maar mag ikd na jou zusje zijn ofzo? en anders jou aller aller aller beste vriendin?
    en dat met die beroemde mensen Th of Cb?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wel eigenlijk zou ik het eens proberen zónder bekende mensen... dan is het nóg origineler (:


    90020190