• Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

    Ik moet met school begin April naar de Ardennen. Daar heb ik dus totaal geen zin in. Het schijnt dat er 's nachts leerlingen (van het andere geslacht) in je tent komen en dan Jeweet wel met je gaan doen. Dat was vorig jaar gebeurt. Ook kan je er heel makkelijk verdwalen. Ik ben zo bang en ik durf niet mee. Mijn ouders gaan er alles aan proberen om mij niet mee te krijgen, maar je moet echt een hele goede reden om niet mee te hoeven. Maar ik schaam me er voor om te zeggen dat ik niet mee durf. Maar ik wil dus echt niet in het donker verdwalen of verkracht worden! Want de leraren die slapen verder op. Wat moet ik nu doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Keihard gaan gillen in de tent, als ze het proberen. Mag je niet met anderen in een tent? Of, ga een dag van tevoren per ongeluk van de trap afvallen 8D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk niet dat je zomaar verkracht word hoor, zeker niet als het al eerder is gebeurt, dan letten leraren daar veel meer op.
    Als je echt niet durft, moet je het gewoon aan je ouders overlaten. Als die geen toestemming geven kan je gewoon niet mee, zo simpel is het. School kan je dan niet dwingen.


    Your make-up is terrible

    Ik ging ook naar de ardennen, vanvrijdag tot en met zondag,, het valt echt hel erg mee hoe snel je verdwaald hoor ^^ Ik vond het namelijk geweldig!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    DragonEye schreef:
    Ik ging ook naar de ardennen, vanvrijdag tot en met zondag,, het valt echt hel erg mee hoe snel je verdwaald hoor ^^ Ik vond het namelijk geweldig!


    Maar ik vind het ook niet leuk om lang van huis weg te zijn en in het donker rond te dwalen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Maar ik vind het ook niet leuk om lang van huis weg te zijn en in het donker rond te dwalen.


    Tsjaa,, dat ios minder.. Hoe lang ga je dan?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    ^Ik ga een hele bijna een hele week weg van Maandag tot zaterdag ochtend. Dat hou ik ook echt niet vol....


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou wel in jou plaats willen ^^


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Hallooooo je bent daar toch niet in je eentje? :8
    Zo makkelijk verdwaal je dus niet als je bij de anderen blijft..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vond de Ardennen heeeel leuk! Dus let's give it a try, en als ze je tent in komen, gewoon fucking hard gaan schreeuwen!

    Ik mocht op werk week, ik koos de Ardennen boven, Londen en Parijs.


    -

    ik ben vorig jaar naar Rochefort geweest,we gingen bij wildvreemde mensen slapen...
    maar het is heel goed meegevallen,en als het zo erg is als jij zegd -dat er mensen verkracht werden- dan gaat de school daar écht wel niet meer naartoe gaan hoor (:
    dus maak je maar niet teveel zorgen,en daarbij,je bent daar niet alleen he.


    everybody needs a song.

    Blondine schreef:
    Keihard gaan gillen in de tent, als ze het proberen. Mag je niet met anderen in een tent? Of, ga een dag van tevoren per ongeluk van de trap afvallen 8D.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Fearsome schreef:
    Hallooooo je bent daar toch niet in je eentje? :8
    Zo makkelijk verdwaal je dus niet als je bij de anderen blijft..


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn vriedinnen willen ook niet mee om dezelfde redenen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.