• [..] is de dochter van Thor, ze is een halfgod en niemand behalve zij en haar ouders weten van haar bestaan. Als [..] ontdekt wordt door de andere goden staat de dood haar te wachten, dit kan Thor niet over zijn hart krijgen en stuurt haar naar de mensenwereld. Daar komt [..] terecht in Forks, maar niemand mag weten wie ze echt is. Maar dan ontmoet ze de Cullens en merkt ze dat zij niet de enige is met een geheim. [..] wordt verliefd op een van hen maar wat als de goden haar vinden? Zal ze blijven leven of haar leven op moeten geven om haar grote liefde te beschermen?

    Doen/niet doen
    Naam hoofdpersoon?
    Rollen ?
    Windstil/Sweet Emotion?


    We can only learn to love by loving.

    Halleeeuw. Ik ben koos levenloos en ik zeg DOEN.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Halleeeuw. Ik ben koos levenloos en ik zeg DOEN.


    haha

    mijn stalker is ook koos levenloos KEN JE HAAR ?!


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    haha

    mijn stalker is ook koos levenloos KEN JE HAAR ?!
    nou eeehm, ghehe dat is een grappig lang verhaal, maar om het kort te houde, nee,ik ben dr alleen maar


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...) nou eeehm, ghehe dat is een grappig lang verhaal, maar om het kort te houde, nee,ik ben dr alleen maar


    O

    maar als je mijn stalker bent moet je toch even dat lijstje invullen want ik weet geen naam en titel
    ^-^


    We can only learn to love by loving.

    Kind Ik zeg DOEN..
    En als Elle iets zeg moet het.. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicol schreef:
    (...)

    O

    maar als je mijn stalker bent moet je toch even dat lijstje invullen want ik weet geen naam en titel
    ^-^
    eeeeh als titel windstil. En namen; Special, Desire, Beau, Belle, Rose, Nicol, Skyler, Skarlet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...) eeeeh als titel windstil. En namen; Special, Desire, Beau, Belle, Rose, Nicol, Skyler, Skarlet.


    haha =3 Rose en Nicol zijn zoo mooivindjeniet ;x


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    haha =3 Rose en Nicol zijn zoo mooivindjeniet ;x
    ik hoooooou van die namen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doe gewoon als je het zelf leuk vind ;D