• Oké, vandaag vierde de school het 50-jarig jubileum en gingen we met alle leerlingen naar een supergave discotheek. Een vriendin van mij, C, vindt al een hele tijd een jongen leuk, K. Op msn praten ze heel veel, maar daarbuiten zijn ze verlegen.
    Ik was dus samen met mijn vriendinnen aan het dansen, komt K naar ons toe en gaat met ons dansen. Hij ging wel veel in de buurt van mijn BF dansen. Eerst dachten we dat hij gewoon verlegen was, maar hij keek ook de hele tijd naar haar en praatte met haar en niet met C.
    Mijn BF heeft al een vriendje en we vonden K hartstikke irritant. Dus wij zeggen tegen hem dat mijn BF al een vriendje heeft, haalt hij zijn schouders op, alsof het hem niets uitmaakte. Maar hij ging wel snel weg.

En nu vind ik K stom, want hij weet dat C hem leuk vind, een hij doet wel alsof hij haar leuk vind, maar toch flirt hij de hele tijd met mijn BF, die hem een creep vindt...

Dat moest ik even kwijt...

Edit: Blijkt dat hij al een ander meisje leuk vind... Alleen hij wilt eerst weten hoe het daar dan mee zit...

[ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 18:08 ]

I may not always be perfect, but I'll always try.

Wat een kneus o.o

Wat een rare jongen o.o

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ashhole

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Uhm, niks mis mee dacht ik zo?
    Hij Vond jou BF dus leuk en C niet, dat is zijn keuze. Dan mogen ze wel veel op msn praten, maar die jongen vind "c" gewoon niet leuk. Veel praten betekent niet verliefd. Jij zou toch ook verdrietig zijn als de jongen warmee je flirt ineens bezet is? Zou je ook weglopen :P

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    Uhm, niks mis mee dacht ik zo?
    Hij Vond jou BF dus leuk en C niet, dat is zijn keuze. Dan mogen ze wel veel op msn praten, maar die jongen vind "c" gewoon niet leuk. Veel praten betekent niet verliefd. Jij zou toch ook verdrietig zijn als de jongen warmee je flirt ineens bezet is? Zou je ook weglopen :P

Ja klopt, maar die jongen wist al dat die C hem leuk vond. Dan is het best balen als ie in bijzijn van haar ineens met iemand anders aan de haal gaat, zeg maar.

No growth of the heart is ever a waste

Eens met Rick, maar toch is het sneu voor C D:

Ik was ook bij die discotheek Zenith ^^

I live for the applause, you will die for it.

ik heb precies zo'n situatie meegemaakr
    ik vond ook een jonegn leuk, maar hij blijkt een ander te hebben