Oké, vandaag vierde de school het 50-jarig jubileum en gingen we met alle leerlingen naar een supergave discotheek. Een vriendin van mij, C, vindt al een hele tijd een jongen leuk, K. Op msn praten ze heel veel, maar daarbuiten zijn ze verlegen.
Ik was dus samen met mijn vriendinnen aan het dansen, komt K naar ons toe en gaat met ons dansen. Hij ging wel veel in de buurt van mijn BF dansen. Eerst dachten we dat hij gewoon verlegen was, maar hij keek ook de hele tijd naar haar en praatte met haar en niet met C.
Mijn BF heeft al een vriendje en we vonden K hartstikke irritant. Dus wij zeggen tegen hem dat mijn BF al een vriendje heeft, haalt hij zijn schouders op, alsof het hem niets uitmaakte. Maar hij ging wel snel weg.
En nu vind ik K stom, want hij weet dat C hem leuk vind, een hij doet wel alsof hij haar leuk vind, maar toch flirt hij de hele tijd met mijn BF, die hem een creep vindt...
Dat moest ik even kwijt...
Edit: Blijkt dat hij al een ander meisje leuk vind... Alleen hij wilt eerst weten hoe het daar dan mee zit...
[ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 18:08 ]
I may not always be perfect, but I'll always try.