• Ik snap NIET dat mijn leraar Natuurverkenning [/Natuurkunde,Biologie en Scheikunde n een haha]

    nog niet overspannen is ;x

    die gast word de hele les getreiterd, uitgescholden enz. maar hij gaat toch door .EN HIJ IS GEMEEN

    want hij wou mijn beste vriend niet zijn, nu is mijn beste vriend Pepijn. en Pepijn is stom ;x.
    maar goed ;

    Ik snap wel waarom niemand hem mag ;
    - Hij is een beetje eng [/Hij maakt opmerkingen tegen over meisjes die je als leraar niet HOORT te maken]
    - Hij is een geitenwollensokken man[/letterlijk]
    - Hij is nogal een mietje
    en hij is gewoon..

    Weird.

    haha
    maar ik vraag altijd de meest achterlijke dingen aan hem zoals waarom draagt u die kleur sokekn enz. ;3

    en dan wordt ie niet boos

    dus ik snap die kerel niet ;3

    wie heeft nog meer zulke leraren die je gewoonweg niet KAN begrijpen. want ik denk dat hij stiekem een Aliën is.


    We can only learn to love by loving.

    Mijn Anw(Algemene Natuurwetenschappen soort van Biologie) leraar-De dwerg-*ik heb 2 leraren voor een vak-.-* is raar. Maar goed hij is kei eng. Voor iedere minuut dat je verslag te laat inlevert gaat er een half punt af-.-' BE-LACH-E-LIJK! Maar de jouwe doet mij denken aan mijn leraar duits van vorig jaar. Zijn bijnaam was Pedo o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hetzelfde bij mij op school:|


    You can run but not hide

    Alle leraren, ik bedoel, wie wil dat nou worden? o.o
    Nee, maar, ik vind alle leraren raar. Serieus. En als ik moet zeggen waarom, nou, ben ik wel even bezig =3

    Je beschrijft zojuist mijn Economie leraar Nicol. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3