• Die mongolische, die het downsyndroom heeft en niet durft te springen slaapt onder mijn bureau en heeft aandacht te kort (cat) Daarom sprong ze zowaar op mijn schoot, vroeg om aandacht, begon net spontaan mijn vinger te likken en daarna het bureau. Nu slaap ze weer.


    Your make-up is terrible

    Leuke kat heb je.
    Maar ff serieus kunnen kaat het syndroom van down hebben?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja dat kunnen ze x'D Katten kunnen ook een chromosoom te weinig hebben. Mijn kat heeft het niet zo erg, er zijn ook katten die zichzelf niet meer schonhouden daardoor ;x Die van ons doet dat nog wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja dat kunnen ze x'D Katten kunnen ook een chromosoom te weinig hebben. Mijn kat heeft het niet zo erg, er zijn ook katten die zichzelf niet meer schonhouden daardoor ;x Die van ons doet dat nog wel.

    Nooit geweten.eigenlijk bets zielig.Maar een te veel was het toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij te weinig x'D Mja, zo slim ben ik niet.
    Ze is nogal scheeeef x'D Bangig, haar poten zijn scheef, haar nagels groeien scheef en daarmee blijft ze echt overal in hangen. En haar oogjes zijn raar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij te weinig x'D Mja, zo slim ben ik niet.
    Ze is nogal scheeeef x'D Bangig, haar poten zijn scheef, haar nagels groeien scheef en daarmee blijft ze echt overal in hangen. En haar oogjes zijn raar.

    OCh gossie.Dat is zielig..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Indd maar ze is wel mega lief en schattig =3


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Arme kat :O & weet je, mijn kat doet ook zo raar. Die ligt te slapen, ga ik in de zetel liggen, wordt ie wakker en komt ie op mijn benen liggen. Als je hem dan aait, dan gaat ie weg :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil ook een kat =o


    Let's do this poo

    haha, cute ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kwam vandaag een foto van een tijger tegen met 't Syndroom van Down op Google. Best wel eng :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van je kat(cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.