• Voor de mensen die het niet snappen: Tokio Hotel zou eigenlijk vragen van fans gaan beantwoorden, maar dat was niet mogelijk omdat ze maar bléven gillen. Dus zijn ze gewoon weer weggegaan zonder ook maar iets te hebben beanwoord.
    Met dank aan: tokiohotelup2date


    I need you like a heart needs a beat

    OMG x'D
    Wat zijn die fans achterlijk! De hele tijd maar blijven gillen! Dat zullen de jongens denk ik ook niet zo leuk hebben gevonden...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    HAHAAH Dat lijkt me echt zoo achterlijk met die fans ;x


    We can only learn to love by loving.

    Das dom. had je eindelijk je vraag kunnen stellen. en dat Bill/tom/gustav/georg eindelijk wat tegen je zei. gaan ze gillen! whaha

    Typisch.. xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Die fans maken in principe hun eige belachelijk.
    Hebben ze de kans om een vraag face to face te stellen,blijven ze maar gillen >.<


    I need you like a heart needs a beat

    Omg. ><
    Hoe laag ben je dan.
    Kan je éindelijk iets tegen je idolen zeggen. Wat doen ze. Gillen. :8


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ForeverNow schreef:
    Die fans maken in principe hun eige belachelijk.
    Hebben ze de kans om een vraag face to face te stellen,blijven ze maar gillen >.<

    bij concerten is da ook, ik haat da, als er een krest kressen de andere ook ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Haha best dom van ze x'D
    -de fans he-

    Hahaaa :'D
    Dat vind ik best wel lomp van ze :')


    Never run out of reasons to smile...

    (zip)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gelijk hebben ze :)


    Life is hard and then we die

    Dat is echt dom van die fans. Als er nou wel gewoon mensen rustig waren, heeft de rest het voor hun verneukt >.< Lekker dan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dan zou ik me echt schamen als fanzijnde die wél z'n bek houdt maar daar wel tussen staat.

    Bovendien zijn die fans dom, ze kregen wat ze willen, konden een vraag stellen - is het nog niet genoeg?

    Tja, ik kan me wel voorstellen dat ze daar gek van worden. ô-O


    -

    Oke ik begin dan ook te gillen maar niet zo lang dat ze dat niet de vragen kunnen beantwoorden:8


    Love don't like Hate!