Laat ik ook mijn frustratie eens met mijn mede-quizletters delen...
Ik had het eerste uur les, dan een tussenuur...in het tussenuur begin ik hoofdpijn te krijgen...ga ik dus naar de meldkamer om me ziek te melden...zit die al een 5 a 10 minuten te zeiken dat ik te vaak afwezig ben (ik was een week ziek, toen 4 dagen op school, toen weer een week ziek...had een terugval...) en dat ik het dus moet proberen om op school te blijven...werd ik naar de decaan ofzo gestuurt...die dus of ik meer klachten had dan hoofdpijn en dat hij toch liever had dat ik op school bleef...wou hij dus met mijn ouders bellen, dat heeft hij dan ook gedaan (toen ik weg was)...het 3de en 4de uur had ik ook nog eens gym (ik zou nu eigenlijk op het veld moeten staan) maar heb dus vrij gekregen van gym omdat ik dus vertelt heb dat ik bang ben dat ik weer ziek wordt en dus nog meer mis...en dankzij deze f*ck*ng k*t school zit ik hier met barstende koppijn...welke idioot heeft school uitgevonden???
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.