• Helleu ~

Oké, ik moet dus voor morgen een opdracht voor Godsdienst maken en ik zit een beetje vast. Ik moet namelijk nu een foto van een mooi uiterlijk hebben, maar ook een foto waar iets bij staat van het innerlijk, een mooi weliswaar. Dus waar bijvoorbeeld iets staat met daarop allemaal woorden als; Liefde, vriendschap etc. Kan iemand me hierbij helpen? Want ik heb me al best wel suf gezocht .___.

xoxo'

Volgens mij begrijp ik wat je bedoelt, en volgens mij heb ik niet zo'n foto bij mijn afbeeldingen staan, sorry.
    Misschien DevaintART proberen?

Dus je moet een foto van een persoon hebben met woordjes eromheen? ofzo ;x

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Nou, je kan toch verschillende foto's opzoeken en daar een soort van collage van maken en daar die woorden bij zetten. Of was je dat van plan? (:

Capitain schreef:
    Nou, je kan toch verschillende foto's opzoeken en daar een soort van collage van maken en daar die woorden bij zetten. Of was je dat van plan? (:

Weet je hoe slim dat is :9~

Capitain schreef:

Ja, zoiets ben ik ongeveer van plan :'D Maar de volgende dingen moeten er allemaal bij zijn; Blij zijn met jezelf, niet alleen naar het uiterlijk maar ook naar het innerlijk kijken en iedereen is zoals hij of zij is, accepteer dat. So, ik vind 't echt een moeilijke opdracht hea .__.

Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, zoiets ben ik ongeveer van plan :'D Maar de volgende dingen moeten er allemaal bij zijn; Blij zijn met jezelf, niet alleen naar het uiterlijk maar ook naar het innerlijk kijken en iedereen is zoals hij of zij is, accepteer dat. So, ik vind 't echt een moeilijke opdracht hea .__.

Dat is wel moeilijk. Zo'n foto's zijn moeilijk te vinden. (:
    Ik denk niet dat ik zo'n foto's heb, maar ik zal nog eens kijken. (:

Capitain schreef:
    (...)
    Dat is wel moeilijk. Zo'n foto's zijn moeilijk te vinden. (:
    Ik denk niet dat ik zo'n foto's heb, maar ik zal nog eens kijken. (:

Oh, okay ^^ Heeeel erg bedankt!

kijk op photobucket.com :9~
    daar hebben ze alles (cat)

[ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 17:11 ]

ParaBones schreef:
    kijk op photobucket.com :9~
    daar hebben ze alles (cat)

Daar kijk ik al een hele tijd op
    maar het probleem zit 'm ook ; ik weet niet met welk woord ik moet zoeken ;x

geen idee ;x

Conspiracy schreef:
    (...)
    Oh, okay ^^ Heeeel erg bedankt!

Misschien deze als blij zijn met jezelf, omdat ze in de spiegel kijkt en lacht. Dat is zowat het beste dat ik kon vinden, sorry.

Capitain schreef:
    (...)
    Misschien deze als blij zijn met jezelf, omdat ze in de spiegel kijkt en lacht. Dat is zowat het beste dat ik kon vinden, sorry.

HAHA
    Die foto is grappig ;x

ParaBones schreef:
    (...)

HAHA
    Die foto is grappig ;x

neen ik kan 'm wel gebruiken
    bedankt!

Conspiracy schreef:
    (...)
    neen ik kan 'm wel gebruiken
    bedankt!

Graag gedaan. ^^

Ik snap het niet heel goed. Misschien kun je foto's zoeken, die wat bij elkaar voegen en dan woordjes eromheen zetten met Picnik bijvoorbeeld?

[ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 17:28 ]

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.