• heey,,

vertel je grootste blunder roxy en ik kregen toenet te horen dat we als achterlijk van de trap zijn afgevlogen en dachten dat we konden vliegen:P

Uit eindelijk lagen we bewusteloos onder aan de trap..Einde van de vliegles ^^

Xx Demi & Roxy

PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

Niemand o_O

euhm,
    toen ik een kleuter was moesten we zo wachten op onze mama en ik dacht dat ik mijn mama gezien had, maar dat was ze helemaal niet, -het bleek de mama te zijn van een jongen uit mijn klasje- en ik gaf die een handje en zei "mama, gaan we naar huis?" en toen bleek dat MIJN mammie achter mij stond.

*schaam schaam * :D

sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

Pfff grootste blunder?? Dat ik midden op een druk plein tegen de lantaarnpaal oploop xD Kreeg er nog hoofdpijn van ook-_-" En iedereen lachte me uit:P

Why don't you break my heart

whaahahah ik stond dus op Ali B te rappen op mijn kamer en je raad het al,het raam stond open¬¬' dus er loopt zo'n oude vent langs en die zegt zo"De jeugd van tegenwoordig" dus ik zo"Nee die oudjes van tegenwoordig zijn geweldig" dus die vent pakt z'n stok en gooit dat zo tegen het raam aan en ik lag zo erg dubbel man x'D

Lalalalalalalala.

Pfff grootste blunder?? Dat ik midden op een druk plein tegen de lantaarnpaal oploop xD Kreeg er nog hoofdpijn van ook-_-" En iedereen lachte me uit:P

haha, ik wou een vriendin een knuffel gaan geven en wou weglopen en loop tegen een basketbalpaal op. die moest natuurlijk zo hard lachen en toen ik terug wou gaan -want ik had lo- liep ik er weer tegen. &ja iedereen was toen aan het lachen en ik heb een hele dag nog hoofdpijn gehad :D

sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

Hoe vind je onze blunder ^^

Dat ik op de eerste schooldag vanmen nieuwe school perongeluk struikelde en tegen het raa; vloog ! OMGAWH ! Da was echt echt echt erg ! xO

In het Bijzijn Van de Hiiwpste jOngen (OP BILL EN TOM NA DN >.< ) Tegen een lantaarnpaal aanfietsen -.-''

En tegen een stilstaande auto opgefietst toen ik aant smsse was :X

In het Bijzijn Van de Hiiwpste jOngen (OP BILL EN TOM NA DN >.< ) Tegen een lantaarnpaal aanfietsen -.-''

En tegen een stilstaande auto opgefietst toen ik aant smsse was :X

ik heb precies het zelfde gehad alle2 die dingen :P
    XX demi

Ti's niet een blunder van my maar van een vriendin,ik zat met haar in de auto en zij had zo'ń kotslap waar ze had in gekotst en zij deed het raam open en toen vloog die kotslap met al het kotst per ongeluk naar buiten x'D en zij en ik moesten echt laggen! Die auto achter ons zat vol met haar kots x'D.

En ik zelf zij een keer in een restaurant mag ik een voorgrapje inplaats van een voor gerechtje xP.