• Welk sierraad heb jij bijna elke dag aan? Of is super mooi vind jij?

    Die van mij: IK draag bijna elke dag me duimring en een ketting met een zwarte diamanten hart eraan die van mijn oma is.

    Ik draag elke dag een horloge..maar of dat nou een sierraad is?...

    En ik draag vaak armbandjes en een ketting


    It's heavy but you are not the only one

    Ik draag de witgouden oorbellen die ik 2 week geleden van mijn opa in Polen heb gekregen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik draag elke dag mijn ketting met een roze glitter doodskop en een nep scheermesje (is een beetje moeilijk uit te leggen hoe het eruit ziet) hangt er ook nog aan.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    1van mijn drie kettingen (oftewel een doodskop, een hartje met daar onder een sleutel of alleen een hartje), mijn zwarte met witte bollen amband, mijn stud en natuurlijk mijn oorbellen (heb zo'n twintig paar of meer) en speldjes (groene, zilveren (niet van dat glinsterend gewoon) en zwart)


    Live life limitless.

    Ik draag altijd mijn 3 o-zo-diebare ringen,, mijn oorbellen & een ketting met een hartje aan; van mijn geheime aanbidder, men opa dus x)


    Turning up the volume

    Ik heb elke dag mijn bedelarmband om en altijd wel oorbellen in (tja waar heb ik die 70(?)paar anders voor:X)


    Why don't you break my heart

    Myn armband <333

    eigenlijk wel elke dag oorbellen (heb er egt te veel... alleen raak ze altijd kwijt:$) en een ketting met zo'n nijntje van de bruna, een vriendschapsdingetje en een hartje (van me ex gekregen XD) eraan en anders een ketting met een kruisje en ook elke dag een armbandje met pianoopdruk en sinds kort een zwart-rozearmbandje(cat)


    I am an idiot, I move.

    mn horloge xD
    als dat als sieraad telt tenminste xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn 47 armbanden ^^

    Mijn 3 doodskopringen draag ik bijna elke dag,
    Met mijn zwarte armbandjes slaap ik ook nog x'D Heb ze nu toevallig niet om, ben net verschrikkelijk wezen shoppen dus heb superveel nieuwe bandjes enzeu x'D [én ik heb een roze zonnebril gescoord en die rockt echt hard ;'D]

    Heb ook een boel kettingen die ik vaak draag, een rode kralenketting met een grote hello kitty eraan, en een groene en zilvere met een klein hello kitty poppetje eraan, & een skittles sleutelhanger x'D

    & Always een strikje/kroontje ofzeu =P


    Mew <3

    Ik draag byna elke dag myn hello kitty of pokerketting x3 en myn gloomy bear oorbellies x3
    en prikkeldraadarmbandjes x3


    We can only learn to love by loving.

    Oja x3 of myn geblokte zweetbandjes die matchen met die van saskia x3
    of myn nike sweetbandje diek vn saskia gekreeg heb en waarmee ik selfs heb geswomme O.o waardoor hy nu te klein is xl


    We can only learn to love by loving.

    elke dag een ketting die ik van mijn buurjongetje van 5 heb gekregen(A) armbanden en ringen

    Ik hou vn mn oorbellen^^
    Dat draag ik vaak^^


    Get outta my head!