• Toen we hier kwamen wonen, kreeg mijn broer de tweede grootste kamer, en mij scheepte ze dan maar op de kleinste kamer die al vol staat met een bureau en een bed. Wat ik dus al niet eerlijk vind -_-" En nu krijgt mijn broer een twee persoonsbed, terwijl ik er zelf ook eentje wil, maar dat natuurlijk niet gaat door mijn veel te kleine kamer. En nu ben ik pist want zit ik nog steeds met mijn stom klein bedje van toen ik 10 jaar was opgeschept terwijl mijn broer een nieuw groot twee persoonsbed krijgt -_-" En op de zolder wil ik niet gaan slapen want daar spookt het nog harder als in mijn kamer!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 15:15 ]

    ahw schatje toch!
    maar ik snap wat je bedoelt, toen wij hier kwamen wonen was ik alleen, en nu heb ik een broertje, die toen die geboren werd toch echt de grootste kamer moest hebben, waardoor ik verbannen werd naar de zolder waar niks in past... toen mijn broertje naar een andere kamer ging mocht ik ook niet terug naar de grote kamer, want daar moest toen de computer maar staan...


    Never forget the things that make you smile

    ik zou voor de zolder gaan en die heel gezellig maken ofzo (:


    In time we hate that which we often fear.

    hurricane schreef:
    ik zou voor de zolder gaan en die heel gezellig maken ofzo (:

    Maar er is maar één inimini raampje ö En op de muren kan ik geen posters hangen Oo'

    Wees blij dat je een kamer heb,er zijn genoeg mensen die een moord doen voor zo´n kamer die jij hbet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cake schreef:
    ahw schatje toch!
    maar ik snap wat je bedoelt, toen wij hier kwamen wonen was ik alleen, en nu heb ik een broertje, die toen die geboren werd toch echt de grootste kamer moest hebben, waardoor ik verbannen werd naar de zolder waar niks in past... toen mijn broertje naar een andere kamer ging mocht ik ook niet terug naar de grote kamer, want daar moest toen de computer maar staan...

    Omg, dat is rot ><"

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar er is maar één inimini raampje ö En op de muren kan ik geen posters hangen Oo'

    je kan wel dakramen laten zetten n_n dat word bij mijn nieuwe kamer ook gedaan. en posters hoeven toch niet persé ?


    -

    :s


    Just a simple "I love you" (:

    Wat kut voor je.


    - hoi ;D

    Genius schreef:
    (...)
    je kan wel dakramen laten zetten n_n dat word bij mijn nieuwe kamer ook gedaan. en posters hoeven toch niet persé ?

    Jwl, want anders vind ik het er veel te saai ><" En er is geen verwarming en niks. Moesten er nu ramen zijn, verwarming..had ik het misschien nog wel gedaan, en moest het er niet zo hard spoken :').