Ik heb nu 4 dagen verkering het een hele lieve jongen..
Alleen mijn "beste vriendin" vond hem 2 weken geleden leuk.. ze zei een paar dagen geleden tegen mij dat ze hem niet meer leuk vind maar ik geloof daar echt helemaal niks van.
Maar ze zit nu echt heel de tijd klef tegen hem te doen. Dan zegt ze dingen als, ik hou van jou(H) tegen hem en dat wilt ze knuffels van hem enz. terwijl ik gewoon met hem verkering heb! en dat noemt zich een beste vriendin >.<
Gelukkig mag mijn vriendje haar niet zo en hij irriteert zich er ook aan
Maar ik ga nog niet zeggen dat ze op moet houden.. ik ga kijken hoe ver zij gaat met mijn vriendje:Y)
Alleen, gisteren vroeg ik aan haar of ze meeging naar de mediatheek en ze zei, "nee, daar heb ik geen zin in" maar toen ik zei dat mijn vriendje ook ging wou ze gelijk mee.. en dan wou ze achter de computer en toen vroeg ze aan hem of hij ook achter de computer ging en hij zei nee en ze ging gelijk ook niet >.<
Maar ik wou niet eens naar de mediatheek maar ik ging alleen maar omdat ik haar niet alleen vertrouw met mijn vriendje..
Ben ik nu gewoon te jaloers of...?
[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 23:31 ]
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.