• Een Amerikaanse vrouw beweert dat een vruchtbaarheidskliniek het verkeerde embryo bij haar heeft ingebracht. Hierdoor draagt ze het kind van andere ouders.

    (Novum/AP) - Een Amerikaanse vrouw beweert dat een vruchtbaarheidskliniek het verkeerde embryo bij haar heeft ingebracht waardoor ze nu het kind van andere ouders draagt. De 40-jarige Carolyn Savage wil het kind ter wereld brengen en dan aan de biologische ouders afdragen.

    Savage, woonachtig in de staat Ohio, zal waarschijnlijk binnen een week of twee bevallen. De biologische ouders wonen in de naburige staat Michigan.

    De kliniek bracht in februari het verkeerde embryo bij haar binnen. Tien dagen later kreeg ze een telefoontje van een arts die inderdaad aangaf dat ze zwanger was van het kind van een ander.

    De Savages hebben inmiddels een advocaat ter hand genomen om ervoor te zorgen dat de kliniek de verantwoordelijkheid voor de fout draagt.

    bron : MSN


    We can only learn to love by loving.

    ö

    Best stom van die kliniek -.-


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Das best kut, ja ><


    Just a simple "I love you" (:

    Wow.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    EviPrecious schreef:
    ö

    Best stom van die kliniek -.-


    Nogal (A)


    We can only learn to love by loving.

    Huh...
    Hoe kan je een kind van een ander paar dragen? ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Huh...
    Hoe kan je een kind van een ander paar dragen? ._.


    die zaadcellen worden ingebracht en ze hebben zich dus vergist met de vrouw ;3


    We can only learn to love by loving.

    Uhu 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Carnage schreef:
    Huh...
    Hoe kan je een kind van een ander paar dragen? ._.


    iets met dat ze een eitje uit je halen, en die dan bevruchten en dan terugzetten. Of zoiets. :Y)


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Ja maar hoe weet ze dat zo zeker? Ik ben bedoel moederinstinct oké maar er zijn genoeg vrouwen die postdingesdepressie krijgen en helemaal nuts en para worden als ze hoogzwanger zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Ja maar hoe weet ze dat zo zeker? Ik ben bedoel moederinstinct oké maar er zijn genoeg vrouwen die postdingesdepressie krijgen en helemaal nuts en para worden als ze hoogzwanger zijn.


    goede vraag ^^

    postpartum depressie. heb ik een folder over meegenomen. Stonden bij de dokter.


    If the Devil is 6, than God is 7.

    AndreasHudec schreef:
    Ja maar hoe weet ze dat zo zeker? Ik ben bedoel moederinstinct oké maar er zijn genoeg vrouwen die postdingesdepressie krijgen en helemaal nuts en para worden als ze hoogzwanger zijn.


    die Kliniek heeft haar zelf gebeld ? ;3


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    die Kliniek heeft haar zelf gebeld ? ;3


    Dat moet een lullig telefoontje zijn geweest.

    'Hoi mevrouw, met de kliniek die ervoor heeft gezorgd dat u zwanger bent. Wij moeten u helaas mededelen dat u bijna bent uitgeteld van een kindje dat niet van u blijkt te zijn. Onze oprechte excuses. Dag dag.'


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Ik vind het langs de ene kant best wel grappig(A)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nicol schreef:
    (...)

    die Kliniek heeft haar zelf gebeld ? ;3
    Hahah das kut voor je. Diegene die dat op zijn geweten heeft zal wel ontslagen zijn ondertussen ben ik bang ._. Wel echt heel erg voor die vrouw :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Maak dat mee, dat is echt kut :x


    You're a star in heaven.