• Ella Delta is een braaf meisje van 16 jaar,Ze gaan iedere dag netjes in uniform naar een christelijke school,En bid iederedag,De gaat elke zondag netjes naar de kerk,Haar moeder heeft haar zo gemaakt maar zo is Ella helemaal niet ze wil iets doen in haar leven ze will weg van deze sleur ze wil leven!
    Maar haar moeder moet alles verpesten,Ze word er zo depresief van dat ze er een eind aan wil maken ze zou nooit haar dromen waar kunnen maken,Maar ze is bang om te gaan ze stelt het steeds uit,Ze gaan weer iederedag netjes naar school,Er komt een niewe jongen op school,Hij heeft een bril op,en heeft zwart kort haar en is ook netjes gekleed.Hij is echt super lief voor me en mischien red hij me uit deze nachtmerrie!

    Is het wat?
    en hebben jullie mischien een titel?


    Close To You .

    ??


    Close To You .

    Ik lees zelf bijna geen stories maar ik heb wel een tip voor je: Je spreekt eerst vanuit de 'haar' vorm, en aan het einde verander je het opeens in ik. Dat leest soms heel vervelend, vooral in een lang verhaal.
    (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Ik lees zelf bijna geen stories maar ik heb wel een tip voor je: Je spreekt eerst vanuit de 'haar' vorm, en aan het einde verander je het opeens in ik. Dat leest soms heel vervelend, vooral in een lang verhaal.
    (:



    Oke Thnx voor je tip<3


    Close To You .